• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • labbråttan83

Jag vet faktiskt inte hur jag sa ja, jag försökte bara koncentrera mig på att få ut ett ja som hördes överhuvudtaget

Flamora skrev 2008-06-25 23:05:54 följande:
    Hörni, alla skåningar, hur har ni tänkt svara "ja"? Skånskt eller mer rikssvenskt? Känns som det blir konstigt om man plötsligt pratar annan dialekt, men att ett skånskt "ja" låter otroligt fult i det sammanhanget. Haha, såna bekymmer!
  • labbråttan83

Anja: Grattis till din nya ring, jättekul att du blev nöjd! Visst är det svårt att sluta stirra hihi

• Anja 19 juli 2008

har varit o sminkat mig på makeupstore nu...

SÅÅÅÅ NÖJD...

man får ju produkter för hela summan. Köpte bla det där serumet du rekommenderatde Labbråttan. Är ju skitbra att slippa blank hy lixom

Måste erkänna att jag var så nöjd att jag kände mig helt lättad och sååååå lycklig när jag gick därifrån.

Men när jag kollar på fotona här hemma så ser jag snyggare ut i den andra makeupen, men denna känns och SER bättre ut i verkligheten. Känns som att, hur viktiga fotona än är så vill jag nog ändå lägga fokus på att KÄNNA mig fin och snygg än att veta att jag blir det på fotona sen. Det får fotografen fixa med ljus och fotoretuschering istället, haha...

Bilder finns i galleriet. (de blev inte bra som sagt, men jag LOVAR att denna makup tog sig bättre ut IRL)

• Anja 19 juli 2008

Har lagt in bilder på min ring oxå

nu Flamora... nu har vi likadana (fast m olika guld) Skiiiiitsnygga är dom, ååååhhhh jag kan inte riktigt ta av mig den. Vill ha den på hela tiden, LÄNGTAR, fniss...

• Flamora

Åh, vad fin din ring e Anja. Provade min idag faktiskt. Ett tag sen jag tog fram den, men längtar oxå tills jag får använda den

Vad skönt att du e nöjd med Make up store. Jag bokade först tid i Lund, men ändrade till Malmö eftersom jag ska sätta upp håret där. Hoppas jag känner mig lika nöjd som du på torsdag!

• labbråttan83

Anja: Vilken ring!!! Ursnyggt!
    Make up store gjorde också ett bra jobb, ser väldigt fräscht ut och ögonskuggan framhäver de gröna ögonen tycker jag! Kommer att bli kanon!

• Tina75

Anja; skönt att du är nöjd med sminket. Håller helt med dig, det viktigaste är hur man känner sig inte hur det ter sig på bild. I och för sig tycker jag att du ser väääääldigt snygg och fräsch ut på bilden och vilken ring sen!!

• Flamora

Anja: Glömde skriva att jag tycker att du är MINST lika fin på de nya bilderna!

• Fröken Planera

Ja det kan du lita på! Jag svalde det med hull och hår. Jag tror till och med att jag hyperventilerade en stund...hahaha

Anne!!! Nu är det itne många timmar kvar!!! Jag håller tummarna för att det i allafall blir uppehåll i helgen. Vad du är gör, så titta inte i sydsvenskan. De är helt opålitliga. Jag kollade nämligen i morse, för jag ville se hur vädret var i Stockholm idag, eftersom jag skulle dit och jobba. I tidningen stod det att det skulle regna. Men när jag kom fram i mina jeans, bastanta promenadskor och vind- & vattentäta jacka så var det strålande sol!!! Min kollega undrade om jag var på väg till Sibirien!!

AnneiLund skrev 2008-06-26 00:50:51 följande:
    Gabbi, gud vad jag skrattade åt din systers påhitt, fan vad smart av henne!!!! Den gick du på va?
  • Flamora

Nä, Sydsvenskan ska man inte lite på när det gäller väder. Brukar kolla dmi.dk och enligt dem ska det vara uppehåll på lördag

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5