• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Klart att kuren lyckas!!! Hur har det gått hittills?

• Fröken Planera

• Fröken Planera

• Anja 19 juli 2008

Har inte vägt mig idag.

Gick ju ner 2,5 kg förra veckan. Sedan åt jag midsommarafton och gick upp 2,2 = minus 0.3 bara.

Sedan började jag om helt på söndagen...

har inte vägt mig sen dess. Ska väga mig imorgonbitti och rapportera (väger mig på morgonen EFTER jag har kissat, fniss, NAKEN). För bästa resultat *asg*

• Fröken Planera

Anja. Finns det annat sätt att väga sig än naken och nykissad på morgonen?

• a wife to be

Var på IKEA idag och hittade jättefina glas skålar som jag tänkte ha flytande blommor och kanske några fina stenar i på borden. Finns i mitt galleri.

• Fröken Planera

Snygga skålar! Jag har faktiskt inte sett den varianten förut.

a wife to be skrev 2008-06-25 17:13:26 följande:

Var på IKEA idag och hittade jättefina glas skålar som jag tänkte ha flytande blommor och kanske några fina stenar i på borden. Finns i mitt galleri.
  • a wife to be

Ja, fina eller hur. Tänkte "vira" rosa brett siden band runt foten!!

• Flamora

De var jättefina!

a wife to be skrev 2008-06-25 17:13:26 följande:

• Fröken Planera

Nu har min kära syster börjat hetsa mig angående en stundande möhippa. Hon ringde mig på jobbet idag och småpratade medan hon körde bil.
    Plötsligt sa hon -Så, nu är jag famme.
    -Var är du då? undrade jag
    -Utanför ditt kontor. Säger den lilla råttan. Sen säger hon bara helt lugnt att jag kan logga ner och komma ut, för alla står utanför och väntar. Så påstod hon att hon pratat med min chef och att jag inte skulle jobba mer idag.

Jag trodde jag skulle svimma!!! Så börjar hon gapskratta.-Du gick på det!!! Jag lurade dig, tjöt hon medan hon gapskrattade.

Helt ärligt, jag trodde henne faktiskt. Och det gör jag aldrig mer!!! hahaha
    Men ja, nu är det nog fasen nära...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5