• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • labbråttan83

Apropå vinkvällen kan jag nästa vecka på tisdag (också min sista vecka innan semestern) och vecka 28 kan jag alla dagar utom lördag och söndag!

• Embo81

v.28 kan jag bara mån, sen är det jobb igen och på helgen ska vi till Rom och mysa!

• Flamora

Jag tror jag kan både nästa tisdag och mån v 28. Men sen e det ju dags för mig, hääälp!
    Nästa tisdag ska jag hämta min klänning vid 17-tiden, så jag kan inte förrän lite senare.

• Fröken Planera

Jag kan nog åxå tisdag! Har naturligtvis glömt kalendern på jobbet, men ska dubbelkolla imorgon!
    Labbråttan, ta med dina bilder och alla anteckningar om braiga tips som vi bör tänka på..

• Flamora

Ja, du får inte överge mig nu!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-24 10:05:16 följande:

Fröken Planerahihi ska bli roligt att gå kursen... måtte jag lyckas byta bort min lördag (är ju för sjutton denna helgen!)
  • Anja 19 juli 2008

Flamora

det ordnar sig

jag kommer (vi kommer, fniss)

• Fröken Planera

Hur ser tisdag ut för dig, Anja? Eller passar veckan efter bättre?

• Anja 19 juli 2008

Embo

var är det du har lämnat in din klänning för att sys upp/in osv...

jag måste hitta någon, men jag vill ju VETA att dom är bra, fniss... och helst inte hutlöst DYRA!

• Fröken Planera

Det tolka jag som att CB-kuren lyckats...;-D
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-25 10:39:30 följande:

Embovar är det du har lämnat in din klänning för att sys upp/in osv...jag måste hitta någon, men jag vill ju VETA att dom är bra, fniss... och helst inte hutlöst DYRA!
  • Anja 19 juli 2008

Haha nä tvärtom...

för det första måste den sys upp, haha... sen måste jag i värsta fall OM kuren inte lyckas, sy ut den typ nån cm för att komma i den UTAN korsetten

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5