• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Embo81

och ingen wienrval heller...herre gud och jag ska snart vara klar svensklärare...suck

• Hedebris

haha...svenska i ett mångkulturellt samhälle eller?

• Embo81

30 poäng...tur att jan nilsson inte ser detta, då hade han ändrat mina betyg.. hehe

• Embo81

Håller på att fixa med bubborna nu och kommit på att vi nog har varit lite snåla när vi beställde. är det ngt som får över eller som har beställt för många så är jag intresserad av att köpa!

• Fröken Planera

Men lilla Gumman! Sluta genast med Xtravaganzan och ät riktig mat istället, så slipper du sitta och deppa ihop pga hungerkänslor!!!
    Vad kan gå fel som verkligen skulle kunna leda till katastrof??? Givetvis kommer NÅGOT att strula. (Jag vet t ex att vi kommer glömma hela kartongen med bubblor, placeringskorthållarna och resten av grejerna vi beställt från Calligrafen) Men inte kan det väl vara helt avgörande för hur hela helgen blir!!! Skärp till dig Anne! Om en vecka är du Fru Lanner och ligger och njuter i solen i en helt annan världsdel!!!

AnneiLund skrev 2008-06-24 11:25:44 följande:
    Tack alla mina godingar....Jag vet inte riktigt vad det är med mig...Jag bara gråterOroar migMår dåligt som tusanJag oroar mig för att folk inte ska ha det roligt...att våra pengar ska ta slut osv.....Tror att det är nerverna som spökar..........
  • Fröken Planera

Vi har ganske gott om bubblor, men vi har ju bjudit barn på vårt bröllop, så de lär gå åt.. Men OM de inte gör det, så hör jag av mig!!

Embo81 skrev 2008-06-24 13:04:20 följande:
    Håller på att fixa med bubborna nu och kommit på att vi nog har varit lite snåla när vi beställde. är det ngt som får över eller som har beställt för många så är jag intresserad av att köpa!
  • Fröken Planera

När är det dags för en ny vinkväll???

• AnneiLund

Tack ALLA
    Ja det blir säkert bra.......
    Åt en sallad nu på lunchen ist för sopphelvetet!!
    Känns redan bättre

• Fröken Planera

Ja, jag vet nog vad lite riktig mat kan betyda för humöret..

AnneiLund skrev 2008-06-24 13:29:43 följande:
    Tack ALLAJa det blir säkert bra.......Åt en sallad nu på lunchen ist för sopphelvetet!!Känns redan bättre
  • labbråttan83

Ja, oroa sig är något man är riktigt bra på! Jag kan trösta dig med att när dagen väl är där så är oron som bortblåst. Allt ordnar sig, folk har roligt, man bryr sig inte om massa smågrejor man tyckte var viktigt innan... Man får försöka släppa lite på kontrollen och bara flyta med... Lättare sagt än gjort *kramar*

AnneiLund skrev 2008-06-24 11:25:44 följande:
    Tack alla mina godingar....Jag vet inte riktigt vad det är med mig...Jag bara gråterOroar migMår dåligt som tusanJag oroar mig för att folk inte ska ha det roligt...att våra pengar ska ta slut osv.....Tror att det är nerverna som spökar..........
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5