• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Då litar vi på dmi, istället...

Anja. Din make up ser superbra ut!! Jag förstår att du är nöjd.

• Fröken Planera

Nu sitter jag här framför datorn och borde verkligen gå ut och gå istället. Eller i alla fall åka och handla, men orkar inte. Har varti i Stockholm på "trendspaning" hela dagen så nog har jag rört på mig. Det jobbiga är att man även provsmakat en hel del..
    Ingen som kan tvinga ut mig, tror ni????

• Fröken Planera

Anja, jag glömde ju kommentera din ring. SUPERFIN!!! Men jag måste säga att du kan vara glad att du gifter dig samma dag som jag, annars hade jag tvingat dig att hyra ut din klänning till mig. Får väl erkänna att jag är lite avundsjuk på den..
    Även om jag är helnöjd med min klänning, så imponeras jag av din, eftersom jag förmodligen aldrig vågat köpa den själv...

• ingenjörsbruden

Fröken planera: Hade gärna dragit ut dig... men jag misstänker att jag får sitta på jobbet ett par timmar till... suck! Alltid samma hysteri innan semestern från beställare!!!

Anja: Jättefin makeup o superfin ring!!! Förstår att du är nöjd!!!

Flamora: har du provsminkat dig på MUS i Lund eller i Malmö.... bara en tanke på att de sminkar kanske lite olika?!?

Är något bestämt med vinkväll?!?
    Hedebris pratade om filmkväll hemma hos dem......är det ngt som ska kombineras eller?

• Flamora

Jag har inte provsminkat än, men det är på samma ställe iaf

Vi har väl pratat om träff på tisdag?? Vet inte hur många som kan då..

• Fröken Planera

Nej, Ingenjörsbruden, inget är bestämt angående vinkväll. Anne envisas tydligen med att åka på sin bröllopsresa. (Märkliga människan ) Och Anja har svårt att komma loss (CB och mycket jobb) Så det är vi andra i så fall. Vad säger ni?
    Och Anja, om du ångrar dig är du naturligtvis mer än välkommen, det vet du...

• ingenjörsbruden

Tisdag....hmmm...ska på byggmöte på onsd morgon....

Tror att jag hänger med på vinkväll på tisdag.....dock inget nattsudd för min del tyvärr...

• Fröken Planera

Nä, nu får jag ta tag i mitt liv. Nu går jag ut och går. Vi ses om en timme, eller nåt.!!!

• ingenjörsbruden

Blir så sugen på att gå o få en makeup på MUS.....

Det är ju lite väl långt innan för min del......eller?!

Ska nog önska mig det i födelsedagspresent eller nåt!!!

• Hedebris

ni får jättegärna komma hit. :) björn jobbar kväll så jag är ensam hemma

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5