• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Ja Flamora jag undrade oxå om Jen82 missförstod mig när jag sa att "a wife to be" heter Annelie egentligen. Hmmm men jag ville lixom inte verka knasig eller besserwissrig genom att fråga *asg*

Hihi

Jen82

"a wife to be" är ett nick på en tjej här inne på BT som heter Annelie. Trodde du jag menade något annat Nyfiken... För när du pratade om Maria i Domkyrkan så fattade jag ingenting, hihi...

• Fröken Planera

God morgon allihop! Vill bara bekräfta att Anne numera är Fru Säfström Lanner! Vi var där, vi såg att det verkligen hände!!!
    Embo och jag åkte till Vitaby kyrka igår för att se vigseln. De var så vackra!!! Anne sken som en sol och Anders var superstilig och de såg så stolta och lyckliga ut. Tärnorna var jättefina i sina gula klänningar och solisterna sjöng superfint!

När vi stod utanför kyrkan och väntade på att brudparet skulle komma ut, så sken faktiskt solen lite grann, så även vädret fick godkänt.
    Embo tog några bilder med sin kamera, men vi tycker inte att det känns riktigt rätt att vi ska lägga ut bilder på Anne på nätet, så det får hon göra själv när hon kommer tillbaka. Men som sagt, Embo har bilder, så ni kan ju se dem vid tillfälle sen!

• Anja 19 juli 2008

Aaaahhh jag trodde ni passade på att fråga om det var ok. Självklart ska ni inte lägga ut några bilder då.

(NI kanske inte fick så mkt tillfälle att säga så mkt mer än GRAAAATTTIIIIIS till henne). Kan tänka mig att där var många som ville ha den vackra brudens uppmärksamhet

• Fröken Planera

Jo, där var massor av folk! Så när vi väl kramat om henne och sagt Grattis, så drog vi oss undan.
    Jag bad om att få ta ett foto som jag skulle sms:a till dig. Och då poserade hon glatt. Jag har ett par fotton till i mon mobil, som du kan få se när vi träffas.

Bestämde vi 10 eller 10.30?

• Hedebris

kan du inte mms:a bilden till mig också gabbi?

• Fröken Planera

Inboxa ditt nummer till mig, så fixar jag det! Hedebris!

• Embo81

Hej hej

Åååå, så fin Anne var igår! En riktig vacker brud! M frågade mig när jag kom vad brudgummen hade haft på sig, och jag kunde inte svara på det...kollade bara på Anne. Klänningen satt perfekt, håret var jättefint, sminket kanon, blommorna jättevackra -super helt enkelt! Det var så fint i kyrkan med, avslappad präst, fin solosång och fina psalmer.

Har inte läst allt vad ni skrivit de sista dagarna. Hur blev det med vinkväll? Har ni bestämt någon dag? Vi pratade om tis 1/7 denna vecka och mån 7/7, eller?

• Hedebris

vi kan ta det här hemma om ni vill :) björn jobbar ju ändå kväll hela veckan.

• Hedebris

vilken kväll som passar er bäst mån-torsdag. mig spelar det ingen roll

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5