• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

Jag ska hämta min klänning vid 17-tiden så jag är ju i Malmö då. Kanske inte lönt att åka hem. Min mamma ska med och klänningen ska va hemma hos henne, så hon kan ju ta den. Beror på vilken tid vi säger.
    Det brukar va kul med knyte, att alla tar med nåt. Men jag går med på vilket som...

• Hedebris

det funkar bra flamora. jag är inte den som är den.

VAD FIN ANNE VAR!!!

• Flamora

Ja, jag såg inte ditt inlägg förrän mitt var iväg, så laga nåt tillsammans går hur bra som helst

• Fröken Planera

Ja, de var verkligen supertrevliga. Och så gott med grillat.
    Kevin fick full uppmärksamhet av deras båda barn som är 2 & 4 år gamla, de tyckte det var dökul med en så stor kille som hoppade med dem i stutsmattan.
    Men så blev det ganska sent, så jag känner mig lite slö idag, trots att jag var nykter och skulle köra.

Embo81 skrev 2008-06-29 13:33:01 följande:
    Bra att han goade på sig igen! Hade ni trevligt då?Fröken Planera skrev 2008-06-29 13:31:13 följande:
  • Fröken Planera

Embo. Hur hade ni det igår då? Fick ni se några nya tricks...?

• Embo81

Inga nya trix som tut var! Det var trevligt, grillade och spelade lite spel -helt ok!

• labbråttan83

Tusan!
    På tisdag ska jag och min numera man (!) på hans brors födelsedagsfest! Att jag inte har kommit på detta innan!!!

Nu har jag fått alla våra bilder förresten Lägger upp några favoriter snart...

• labbråttan83

Så där ja! Nu ligger dem uppe i galleriet hihi

Avis på er som fick se Anne i verkligheten och jag längtar tills man får se dem fotona!! Spännande!!!

• Jen82

Ett bra tips till er :)

Önskelista.nu

Lägg upp presentlistan och skicka iväg listan till alla inbjudna ( som har email) De loggar in och bockar av vad de köpt:)
    Vi har en sak av bockad nu hahahaha :) Jag e glad!!

• Fröken Planera

Labbråttan, vad fina ni är. Stort Grattis, än en gång! Jag är ju alldeles för blödig nu. Fick tårar i ögonen när jag tittade på era foton.

som tur var så hade jag laddat upp med pappersnäsdukar på Annes vigsel igår. Vilken lipsill man är!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5