• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • a wife to be

Hej, kul att träffa dig oxå!

Tänk att man vet saker om varandra fast man aldrig träffats

• Fröken Planera

...Och att om Anja inte varit med, så hade vi bara gått förbi varann utan en aning om att vi egentligen borde hälsat.

a wife to be skrev 2008-06-30 17:38:24 följande:

Hej, kul att träffa dig oxå!Tänk att man vet saker om varandra fast man aldrig träffats
  • Embo81

Anja, jag tycker att placeringskorten är jättefina, fast att de är rosa Vad är det för typsnitt du har använt?

Hade oxå tyckt att det hade varit bättre att var i stan imorgon, har lite att fixa här innan. Hur han ni andra det?

Gabbi o Anja: Var inne och kollade på Attling innan jag gick upp på jobbet -vad fina saker de har där. Berättade för M att jag varit där och då sa han att vi kunde åka dit och kolla tillsammans, det fanns kanske något fin som jag ville ha där!!! Åååå, jag älskar honom!

• Hedebris

tog precis tempen på noah. han har hög feber...

ska vi ta det som det kommer imorgon. jag kan skriva i morgonbitti om det har blivit bättre eller inte..

• Anja 19 juli 2008

Va f..n så skulle Daniel ALDRIG säga... Vad har jag gjort för FEL lixom!!!

TAck snälla ni för era åsikter om korten

Typsnittet stod utskrivet i blogginlägget Embo, fniss, kommer ej ihåg det nu LainieDay eller nåt sånt!

Gillar det skarpt!

Måste erkänna att jag inte gillade nånting av Attlings saker förutom just de halsbanden som GAbbi köpte. Har aldrig varit så värst impad av hennes grejor. Tycker ofta att såna där designersmycken är överskattade, fniss

Eller jooo vissa saker hon gör gillar jag verkligen!

Jag funderar faktiskt på att ge mina toastmistresses det där fina hope-halsbandet från barncancerfonden, för då gör man även en god gärning genom att gynna dem med pengarna.

Dessa halsband är jättefina tycker jag! Är ju en sån silvercirkel som på halsbanden du köpte Gabbi, fast större cirkel, som det står hope tre gånger runt om och så är det en svart pärla i änden av kedjan. Jag gillar dem jättemycket!

• Fröken Planera

Jo, jag vet vilka du menar, Anja. De är supersnygga. Jag var faktiskt inne på cancerfondens hemsida och vile beställt såna, men hittade inga.

Embo, vad gullig han är M! Jag tyckte det var flera smycken som var fina där. Jag gillar verkligen hennes smycken, men jag har alltid trott att de var dyrare än vad de egentligen är, så jag har aldrig brytt mig om att titta så noga på dem..

Jag kanske också ska upplysa S om att de fått in Attlings smycken där, så kanske jag kan få en tjusig morgongåva.
    Men jag avvaktar nog, jag tror att han är ganska knäckt över festprogrammen idag, vilket jag har full förståelse för. Han la ju ner hur många timmar som helst på dem igår, stackarn..

• Anja 19 juli 2008

Usch vad jag tycker synd om S...

har faktiskt i ren panik (vill INTE uppleva detsamma) mailat mig själv mitt festprogram och mina roliga dokument för jag tänker INTE råka ut för detta!

Har lagt in bild på barncancerfondens halsband!

• Anja 19 juli 2008

i mitt galleri alltså

(har varit på väg flera ggr att köpa det till mig själv)

• Fröken Planera

De är riktigt snygga, Anja!! De är väl inte så vansinnigt dyra heller, va?
    funderar åxå på att beställa ett...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5