• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • a wife to be

Vilken suuuper snygg klänning. Jag älska brunt och rosa tillsammans!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-01 23:28:35 följande:

Har beställt en klänning till mig själv, från gojane. 600 kr inklusive frakt och hela baletten. Vi ska ju på bröllop i september och då vill man ju ha nåt fint på sig Den här är det:anjasbrollops.blogg.se/2008/july/bestallt-kla...
  • Fröken Planera

YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Nu ringde Sonny!!!! Datafolket på hans jobb har lyckats återskapa filen med festprogrammet!!!! Sååååååååå underbart glad jag är nu!!!!!

• Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-07-02 13:15:51 följande:

YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Nu ringde Sonny!!!! Datafolket på hans jobb har lyckats återskapa filen med festprogrammet!!!! Sååååååååå underbart glad jag är nu!!!!!
    GRATTIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

Så skönt att höra. jag gjorde som Anja och mailade den o vigselprogramet till mig. Så jag kan hämta upp den via mail..
    Tyckte hon var smart där

Nu ska jag iväg o sola.. Frgen börjar försvinna...
  • Embo81

så himla bra Gabbi!!

Behöver fler idéer till vårt program, så om du vill kan du väl maila över ert?!

Fröken Planera skrev 2008-07-02 13:15:51 följande:

• Flamora

Så bra Gabbi!! Verkligen skönt för er.

Anja, klänningen är jättefin.

• Fröken Planera

Emma, jag har mailat det till dig. du får inte glömma de 3 stadierna i en mans liv..;-D De står inte med i programmet än, men ska definitivt hamna där!!!

• Embo81

Vet ni? Det finns en Gud!! vi har två grannar, en bredvid och en under oss som är rätt jobbiga att ha som grannar. Han bredvid spelar musik ALLTID på högsta volym och tanten under röker så att det går upp i våra köksskåp. Igår när jag gick hemifrån stod det en kille utanför grannens dörr, en kille som skulle tar bilder på lägenheten bredvid för den ska säljas. Och idag är tanten (som bor under)anhöriga här och plockar ut en mängd saker från hennes lägenhet. Kan det vara så väl att båda flyttar!?!

Gabbi: Tack, ska kolla på det nu! Spännande!

• Hedebris

jodå...han är fortfarande lite dålig men mycket bättre ändå..

har lyckats bryta ihop när jag hämtade julia på dagis idag,,
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-01 23:29:26 följande:

Hedebris Hur är det med Noah? Hoppas han blir bättre. Är så jobbigt när de är sjuka de små. Man kan ju ej förklara för dem
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-07-02 15:42:52 följande:
    Vet ni? Det finns en Gud!! vi har två grannar, en bredvid och en under oss som är rätt jobbiga att ha som grannar. Han bredvid spelar musik ALLTID på högsta volym och tanten under röker så att det går upp i våra köksskåp. Igår när jag gick hemifrån stod det en kille utanför grannens dörr, en kille som skulle tar bilder på lägenheten bredvid för den ska säljas. Och idag är tanten (som bor under)anhöriga här och plockar ut en mängd saker från hennes lägenhet. Kan det vara så väl att båda flyttar!?! Gabbi: Tack, ska kolla på det nu! Spännande!
    Håller tummarna för er att båda är på väg ut!!!
  • a wife to be

Hedebris

Har sett att din son är sjuk, vad fattas honom? Hoppas det inte är ngt allvarligt och han blir frisk snart!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5