• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Jag står och kokar rabarberkompotten till BRÖLLOPSTÅRTAN!!! Den smakar fantastiskt!!!!
    Nu känner jag till och med smaken av bröllopet, det känns "på riktigt" nu!!!! Jag bara ler hela tiden.
    Ni som har läst Annes inlägg i den andra tråden (sommarbrudar) Jag hoppas så innerligt att jag kommer känna likadant efter den 19/7!!!! wiiiiiiiiiiiiiiii

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

Ååååååhhh...

• Fröken Planera

Japp, bottnarna är bakade, kompotten är färdig, imorgon ska han göra jordgubbsmoussen. Men jag kommer inte vara här imorgon, så jag kan inte provsmaka den...;-(
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-03 12:00:22 följande:

Fröken Planera Ååååååhhh...
  • T RO

På en gammal tråd från er (oss) lundabrudar så var det någon som skrev om Finn Inn och deras arrangemang. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med den personen, för vi funderar på att ha vårt bröllop där (april 2009)

inboxa mig gärna, vill veta ALLT! Upplägg, vad som ingår, menyer, tårtor dricka fri bar etc.

• AnneiLund

Tjejer!!!

Jag ar gift nu!!!
    Basta dagen i mitt liv (ja om man bortser fr barnens fodelse)
    Finns bilder (kompisars bilder i mitt galleri nu)

Tack for allt tjejer!!!

Och det ar jag som hade rest Finn Inn
    Vilka killar
    Vara gaster var helt stumma, aldrig hade nagon av dom smakat en buffe som deras, och da ar var slakt krasna......
    Nu vantar Malaysia, ar pa smekmanad nu sa jag kan inte skriva mer just nu. Men rekommenderar dom varmt!!! Proffs!!!!

• labbråttan83

Ett JÄTTESTORT GRATTIS Anne! Du är sagolikt vacker, din man är snygg, tärnorna underbara och ni verkar ha haft en otrolig helg! Sedan är jag inte ALLS avundsjuk på att ni är i Malaysia och shoppar, solar & sånt....

Ha en riktig härlig semester och sommar!

• Flamora

Anne, ni var så otroligt fina. Grattis igen!!

Nu har jag gjort min provsminkning och känner mig helnöjd. Har lagt in bild i mitt galleri, men jag tycker inte att man ser så bra. Mina skuggor går i brunt iaf. K trodde jag hade blå ögonskugga när jag kom hem, suck

• T RO

AnneiLund:

Ha en supersemester! Sola bada och bara NJUUUUT!

om du sedan känner att du vill kontakta mig igen för lite mer snack om Finn Inn så inboxa mig.

• Anettan73
    Flamora skrev 2008-07-03 18:13:10 följande:
    Anne, ni var så otroligt fina. Grattis igen!!Nu har jag gjort min provsminkning och känner mig helnöjd. Har lagt in bild i mitt galleri, men jag tycker inte att man ser så bra. Mina skuggor går i brunt iaf. K trodde jag hade blå ögonskugga när jag kom hem, suck
    Såg att du med hade din möhippa på samma ställe som jag och spelade in en musik video...

Snygga örhänge har du oxå..
  • Jen82

Grattis Anne :)

Jag har handlat på GODISLANDET i Malmö. De var ju så mkt där.. EMBO tack för tipset.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5