• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

hihi strumpan, fniss... tänkte inte ens på vad du skrev. men det är ju en kroppsstrumpa förstås. Var det så du menade

• Anja 19 juli 2008

Var inne och kollade på deras tider nu. Inte alltför mycket öppet. Så ni hade tyvärr inte kunnat åka dit på tisdag heller. De har bara öppet tors, fre och lör.

SOMMAR ÖPPET

1 - 30 JULI

TORSDAG 12-19

FREDAG 12-17

LÖRDAG 11-14

Välkomna!

• Hedebris

hehe, har varit på godisaffären 4ggr nu....

de skrattar åt oss varje gång. första gången vi var där sa vi att vi bara skulle kolla p godis till bröllopet (handlade en massa, ej något till bröllopet...) sen sa vi att vi kommer tillbaka utan ungarna för att handla till bröllopet... sen dess har vi varit där 3ggr till och handlat massor av godis... inget till bröllopet...

shit pommes frittes... tänk när det bröllopshandlingsdags... då kommer de verkligen skratta åt oss,,

• a wife to be

Anja

Jag har varit på IKEA idag och köpt lakanet!!!!

• Embo81

Anja: E helt slut i rutan och har fått stränga tillsägelser från M att jag ska komma och lägga mig på hans bröst och mysa framför tv´n, mmmmm. Hur som, jag är hos dig 0930 imorron, skicka sms om det blir ngn ändring. Kom just på att jag måste veta vägen till affären imorgon, mitt lokalsinne suger -fråga Gabbi Finns en liten karta på deras katalog, känner nog igen mig när vi kommer det...om vi inte kommer från andra hållet vill säga. Hoppas hedebris kan guida över telfon annars!

hej hej girls!

• labbråttan83

Snygg make-up! Serumenet jag pratade om var inget man sprayade på(?) utan något man applicerade innan foundation. Fanns i likadan flaska som dagkräm och foundation och hette skin serum tror jag visst...

Flamora skrev 2008-07-05 11:53:08 följande:
    Anja: Tack, jag kände mig jättenöjd med makeupen. Vad skönt med klänningen! Vad är det som behövs fixas till på den? Tror jag kan fundera ut vem som var på hippa igår Spännande!Labbråttan: Vad var det för serum på MUS du pratade om? VAr det det blåa som man sprayade på i slutet?? Blev iaf inget sånt, för det blev så mkt annat och så blev jag osäker på om det var det du menade.En vecka kvar idag!!!! Om en vecka är vi på väg till fotografering, hihi. Nu börjar det bli lite pirrigt..
  • labbråttan83

Puh, helt slut idag för övrigt... Min kusin gifte sig igår i Karlskrona och oj oj oj...

• labbråttan83

Grattis till hippan Gabbi! Låter som en kanondag de med

• Jen82

Hedebris :
    Hur mkt godis har du handlat där??? :P

V har varit där en gång o ska dit snart igen. Hehe.
    Får de egentligen sälja till privatkunder?
    Jag skiter i vilket jag köper allt där från o med nu.
    Ska dra med mig pappa dit på onsdag eller nåt.

Jag ska snart öva gå i mina brudskor, dagens dos.
    Sedan sitter vi ju här o väntar på att planet i från Turkiet kommer så vi kan hämta päronen på svågertorp snart.. planet minst en timme sent.. kul vadå midnatt innan den e i malmö........
    Jaja sånt e livet. alltid likadant med turkietplanen.

Vad gör ni tjejer?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5