• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Gabbi nyfiken på din ring

Hämtade min ring idag. JÄttefin, blank som attan

• Anettan73

bil på boleron finns i galleriet..

• Anja 19 juli 2008

Anettan, har svarat dit på sommarbrudar tråden, hihi Den är superfin!

• Flamora

Vad trist, Anja. Känner igen din panik. Jag ska ju åka in och hämta (förhoppningsvis) min klänning imorgon - 3 dagar innan!! Hoppas din teori stämmer och att det kommer att se bättre ut när allt är på plats! Förstår att du inte vill lägga 3-4000 på det!

Kristoffer var på jakt efter vitt paraply idag utan lycka. Anja, var köpte du ditt?? Känns som om man bör vara förberedd på regn på lördag...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-08 15:31:46 följande:

• Anja 19 juli 2008

Jag beställde mitt på www.brollopsbubblor.se

(det kom in i deras sortiment igår så jag har inte fått det ännu)...

Hoppas det kommer snart! Blir så nojjig av allt som inte är klart!

• Anja 19 juli 2008

Det är alltså megastort! 1,25 m i diameter, så att två får plats under! (inkl en person med VID klänning, haha).

Om ni ej hittar nåt och det hinner komma??? så får du gärna låna det av mig.

• Flamora

Vad snällt Anja. Ja, det var verkligen jättestort! Det står faktiskt att det kan leverera på 2-3 dagar om man har bråttom. ska man beställa ett, kanske?? hrm...

• Anja 19 juli 2008

Beställ och skriv att du gifter dig på lördag och att det är bråttom, då skickar dom det imorgon o du kan hämta ut det tors, senast fredag Ring dem för säkerhets skull...

• Flamora

Tyvärr kan man inte ringa dom, men jag kan ju skicka ett mail och höra.

Funderade på Millans annars. Jag vet att dom har haft både till försäljning och uthyrning, men har dom till på lördag??

• Hedebris

nu har jag provat min klänning. nålat in överallt känns det som. 1,5 DM vid brösten... har gått från G-kupa till DD..

sen har vi nålat in en massa på resten av klänningen med...

ska dit den 24, då har de trocklat klänningen... sen ska de sy

känns som det börjar bli ont om tid här med... men jag ska inte klaga

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5