• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

Vad bra Anja! Då hinner vi ju t o m kolla på Millans först

• a wife to be

man kan köpa mindre vita paraply med lite "volang" på BR leksaker!

• Flamora

Låter som ett sånt jag hade när jag var liten. Men mitt var i rosa

• Jen82

ja nån vill GÅ ut på torsdag o ha kul... o vi har inte ens börjat öva på dansen.

• Jen82

vi har jättemkt kvar att göra.. när man påpeka tex dans fick jag till svar vi kommer inte hinna ändå o vi lär oss aldrig den ändå...

• Anja 19 juli 2008

Gaaahhh förstår dig!!

Här blir det en vanlig tryckare, då vi aldrig kom iväg på valskursen som vi bokat.

Kommer att säga till mina toastmistresses och andra tjejkompisar att börja dansa med sina partners efter att vi dansat själva i max 30 sekunder.

jag fixar inte att vara i rampljuset på det viset man är när man dansar inför 70 pers.

nu ska jag sticka hem

Tittar kanske in en stund sen, om jag inte går o lägger mig direkt.

hej så länge

• Jen82

tack. ja vi ska ha en crazy dans med olika korta snuttar vi dansar en o en o sen en lång i slutet. men ja jag vet inte hur d går.

sedan ska eg de trevliga röda veckan starta på måndag, ska börja tabletter mot d på torsdag o jag e redigt sur pga hormonerna tror jag.....

• Hedebris

okej... en det typ som den på youtube

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5