• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

Ja, så kan vi kanske göra

Fröken Planera skrev 2008-07-09 20:48:29 följande:

Anja.. Nej, det var inte jag som var konditor där, utan min arbetskompis som numera är VÅR konditor.Flamora. Embo kan ju köpa paraplyet av mig sen.
  • Embo81

klart att vi kan -ge tusan i att smutsa ner det bara

• Fröken Planera

Smutsa ner det???? Det ska ju bara ligga i bilen och där är det hyfsat rent..

Embo81 skrev 2008-07-10 00:54:21 följande:
    klart att vi kan -ge tusan i att smutsa ner det bara
  • Anja 19 juli 2008

Haha ni är för roliga... här inne har ju inte hänt ett SMACK igår!!!

Embo, shit du åker ju idag!!! Gaaaahhhh jag måste få veta hur du gjorde m min skrivare, för att få dubbelutskrift, HJÄÄÄÄLP. Ska skriva ut allt imorgon tänkte jag! Paniiiik

• Embo81

Arkiv-skriv ut-egenskaper (upp till höger i rutan, brevid skrivarens namn) -utskriftgenvägar (tror du kommer direkt dit)-välj dubbelsidig utskrift/duplex-skriv ut

1000kr i konsultation, thank you!

Måste snabba mig rejält nu -HUR KAN DET KOMMA SIG ATT MAN ALLTID HAMNAR HÄR??????

Puss på er

• Sebastianna

Hej tjejer,

Jag har läst lite av era inlägg och ni verkar ha full koll på era bröllopsplaner. Synd att jag inte varit här innan men, men. Jag och min blivande man skulle behöva lite tips för planerna för vårt bröllop. Vi gifter oss i september i Klosterkyrkan och festen blir på Grand. Tänkte höra om ni kanske kan ge lite rekommendationer på följande:
    ? Frisör som gör bra och fina brud/festuppsättningar till rimligt pris i Lund?
    ? Var/vem som gör bra bröllopssminkning till rimligt pris i Lund?
    ? Var/vem som gör manikyr till rimligt pris i Lund?
    ? Vad kostar kläderna som er m2b ska ha på sig och vad ska han ha på sig?
    ? Vem och var ska ni fotografera er?
    ? Ni som redan gift er, hur såg er bröllopsdag ut. Hur planerade ni med alla tider, så ni slapp stressa?
    ? Vad ska ni ge som morgongåva? Har ni några tips?
    ? Vad fick ni eller vad skulle ni vilja ha i morgongåva?
    ? Till slut skulle jag gärna ha lite tips på do and don?ts?

Tack på förhand!

• Hedebris

min m2b hyr frack för 995. då ingår allt utom kalsongerna :D

• Jen82

Det fanns inga paraply kvar när jag kom in idag. HJÄLP nån som vet nån annanstans.

• Hedebris

har du kollat på handskmakaren?

• Flamora

Välkommen hit Sebastianna!

Tyvärr har jag inte så många bra tips på det du söker, då jag gör det mesta i Malmö. Make up store kan jag rekomendera, sminkning 495:- och då får du produkter till samma värde.

Min blivande har köpt sin outfit på Frackkompaniet i Lund, men han har stäng pga sjukdom så vi får inte de skor han har hyrt (och redan betalt). Som tur e har han fått kläderna sen innan! Annars var det iaf billigt där.

Jen: Vad synd att paraplyerna var slut! Då hade vi tur, antar jag.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5