• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Gabbi

jag skiter i slingorna. Det får vara så här... Ser inte helt fel ut, alltså det är ganska snyggt, men inte alls så som jag tänkt mig.

• Fröken Planera

Jaha! Jag trodde du hade panik över håret åxå. Men då gör det väl ingenting. Inget blir ju som man tänkt sig, säger de ju..
    Huvudsaken är väl att resten blir bra.

Undrar hur Flamora har det nu?

• Anja 19 juli 2008

Jag är lite besviken...

en gammal killkompis t oss har tydligen 35-årsfest ikväll. Han är bjuden t vårt bröllop och han kommer. Nu fick jag veta av Daniel att han har fest ikväll o att alla andra är bjudna men inte vi. Känns lite underligt! Han har bjudit folk som han aldrig umgås med, som han varit mindre nära än med mig o Daniel. När han hade kräftskiva förra året var vi inte heller bjudna, trots att vi alltid, alla andra år varit bjudna på hans kräftskivor.

skickade precis ett sms till honom o grattade honom (vilket jag alltid gör, varje år) och skrev "hoppas ni har roligt" med en smiley för att han kanske skulle ta det som en "pik".

Får svar "vi e skitfulla, vi ses om en vecka".

Eeehh... är det bara typiskt karlar?

• Fröken Planera

Jag vet inte om det är typiskt karlar, men nog är det typiskt egoister och idioter!!! Fy F-n vilken dålig stil, jag hade blivit skitbesviken.

• Jen82

Heeeeeeeeej tjejer.
    Nu e jag gift.
    VILKEN DAG :)
    berättar mer senare.
    kram på er

• Fröken Planera

Grattis Jen! Full story när du har tid, tack!

• labbråttan83

Hej tjejer! Nu har jag varit borta en sväng och imorgon åker vi ÄNTLIGEN iväg!!!

Tänkte passa på att gratulera Flamora och Jen82! Välkommen i gänget hoppas ni hade en underbar dag!

Lycka till Fröken Planera och Anja nästa lördag!!! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra!

Ser verkligen fram emot nästa träff, då kan vi frossa i bröllopsfoto och vin

Kram på er alla!

• Fröken Planera

Labbråttan, kul att höra av dig igen. Ha en skön semester! (Vart var det ni skulle åka, nu igen?)
    Jag ser verkligen fram emot återträffen..

• Fröken Planera

Jag sitter här och väntar på att Kevin och Sonny ska komma hem från Nova Lund. Sen ska vi åka till Araslöv/Färlöv och träffa både fotografen och prästen. Så nu är det vår tur att gå igenom allt.
    Imorgon fm har vi möte med min arbetskompis som ska trycka våra festprogram.
    Kanske känns allt lite mer verkligt sen.. Jag har ju fortfarande inte fattat att jag faktiskt ska gifta mig på riktigt på LÖRDAG!!!! Shit, va jag måste vara sölig i huvudet..
    Ni som gift er, när fattade ni innebörden av vad all denna planering leder till????

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5