• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Yes

mitt festprogram är HELT klart... Alla gästrim, allting...

Ska bara fixa nya patroner t skrivaren, både svart o rött är HELT slut går inte ens att skriva ut minsta lilla test, så det måste jag fixa imorgon

är såååå lättad!!!

• Fröken Planera

Vad skönt för dig, Anja. Sonny har upptäckt ett fel i våra program som han ska syssla med ikväll. Så nu vet vi vad han ska pyssla med hela kvällen..

Nu har vi ialla fall träffat både fotograf och präst. Känns bra, båda verkar helt ok. Så vi kommer nog både bli gifta och fotograferade.

• Hedebris

hej hej. grattis alla !!

tillbaka från stugan :)

• Embo81

Såg att vi fått en ny blivande brud här -välkommen!

Nu är jag tillbaks från några dagar i ljuvliga Rom -verkligen en stad jag rekommenderar er att åka till. Massor att titta på, har fått kultur så det räcker och blir över för ett tag framöver. Maten var god, vinet var gott, väldigt trevliga människor och gott väder -men shit vad vi har gått mycket! Strunta i alla bantningskurer och åk till Rom istället, vi har gått och gått och gått och gått!

Jaha, några ha minnsann blivit gifta och några har tokigt få dagar kvar! Stort grattis till er nyblivna fruar! Fick ett mms på Flamora, hon var hur fin som helst! Ska bli kul att se fler bilder på henne -svårt att se detaljer på ett mms! Hon tackade iaf så mycket för telegrammet.

Anja, har fotografen fått tag på dej ännu? Han skulle ringa dig och höra var och när ni ska fotograferas så att vi kan bestämma när vi ska träffa honom på lördag -efter att vi titta på dig! Ska genast sätta stora kameran på laddning! Gabbi -dej får vi vara med på telepatiska vägar

Jag tror snart att jag åker ner och stryper tantan på pastorsexp, sen i januari har hon svarat på ALLA frågor, att hon inte vet och att vi får återkomma!!! Nu ljög jag ihop en historia om att vi skulle skicka våra vigselprogram på tryckning så nu MÅSTE vi få tag på kantorn. Hon skulle skriva en lapp till honom -som om jag inte hört det förr.. Fattar inte de där ner att för oss är det en stor dag och att vi kanske inte tar allt med samma lugn som de gör...grrrr. Från och med nu så M sköta all kontakt med dem -känner att jag är väldigt nära att säga något mindre genomtänkt. Han har dock fått stränga förhållningsregler att vi INTE ska vänta eller återkomma, utan de ska ordna med oss NU! Sorry-men var tvungen att kräka av mig lite!

• Hedebris

kan ni inte hitta numret direkt till kantorn då?

• Jen82

Hej tjejer.
    Anja har fått se några av mina bilder, men e såååååå stora. Jag kommer med mindre bilder i veckan.
    Kram på er

• Flamora

Hej alla!

Stort tack för alla gratulationer och det roliga telegrammet. Toastmastern tittade frågande på mig när han läste det där om rådjuret

Det var en helt fantastiskt underbar dag. Vi fattar fortfarande inte det. Så otroligt härliga släktingar och vänner vi har. Alla verkade ha så trevligt. Det var vackert i kyrkan, roligt på festen och mysigt på hotellet på natten. Kunde inte blivit bättre. Är nöjd med allt: blommor, hår, smink, mat... ALLT! Och ni kan nog tänka er att vår dans blev en succé En av kusinerna började storgråta och höll på säkert en timme efter, haha. Dirty Dancing är hennes favoritfilm

Känner att jag skriver väldigt osammanhängande och konstigt, men jag har verkligen inga ord för denna dag! Berättar mer ingående när jag får tid. Lägger in lite bilder så länge. Vi tog några bilder själv mellan fotografering och kyrkan. Blev riktigt söta bilder med våra underbara näbbar. Har även några bilder från Kristoffers föräldrar. Håll till godo!

Vi åker på bröllopsresa till Tunisien på onsdag morgon. En vecka på All Inclusive-hotellet www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Tunisien/Sousse/Sousse/Hotel/Occidental+Allegro+Abou+Sofiane.htm& Ska bli så skönt.

• Jen82

Grattis Flamora!
    Låter som din dag var lika bra som min!!!

Jag orkar inte berätta om allt just nu.
    Men jag kan säga så mkt att INGEN kände igen mig när jag kom till Kyrkan i mina kläder smink och hår. Alla var nöjda :)
    Tyvärr kom inte alla rättare sagt MÅNGA.
    Nu vet vi allafall vems som är ens vänner.

Vi fick många fina tal och många fina och bra presenter.

De som var icke så kul var att mina tiara var i sönder vid håruppsättningen men de syntes ej.. Fyra små stenar hade trillat av. Jag har stenarna med i en påse...
    Ja sedan så glömde vi att ta med tekokaren så den fick hämtas mitt allt kaffe och tårtätande.

Vi har ett foto från en fotograf och den andra leverarar alla foton imorgon :):)
    Jag längtar!

Kram på er

• Flamora

Fina bilder, Jen. Vad kul att du oxå är nöjd med dagen.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5