Såg att vi fått en ny blivande brud här -välkommen!
Nu är jag tillbaks från några dagar i ljuvliga Rom -verkligen en stad jag rekommenderar er att åka till. Massor att titta på, har fått kultur så det räcker och blir över för ett tag framöver. Maten var god, vinet var gott, väldigt trevliga människor och gott väder -men shit vad vi har gått mycket! Strunta i alla bantningskurer och åk till Rom istället, vi har gått och gått och gått och gått!
Jaha, några ha minnsann blivit gifta och några har tokigt få dagar kvar! Stort grattis till er nyblivna fruar! Fick ett mms på Flamora, hon var hur fin som helst! Ska bli kul att se fler bilder på henne -svårt att se detaljer på ett mms! Hon tackade iaf så mycket för telegrammet.
Anja, har fotografen fått tag på dej ännu? Han skulle ringa dig och höra var och när ni ska fotograferas så att vi kan bestämma när vi ska träffa honom på lördag -efter att vi titta på dig! Ska genast sätta stora kameran på laddning! Gabbi -dej får vi vara med på telepatiska vägar
Jag tror snart att jag åker ner och stryper tantan på pastorsexp, sen i januari har hon svarat på ALLA frågor, att hon inte vet och att vi får återkomma!!! Nu ljög jag ihop en historia om att vi skulle skicka våra vigselprogram på tryckning så nu MÅSTE vi få tag på kantorn. Hon skulle skriva en lapp till honom -som om jag inte hört det förr.. Fattar inte de där ner att för oss är det en stor dag och att vi kanske inte tar allt med samma lugn som de gör...grrrr. Från och med nu så M sköta all kontakt med dem -känner att jag är väldigt nära att säga något mindre genomtänkt. Han har dock fått stränga förhållningsregler att vi INTE ska vänta eller återkomma, utan de ska ordna med oss NU! Sorry-men var tvungen att kräka av mig lite!