• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Mne då blir det ju bra, Flamora!!!!;-D

• Flamora

Ja, det blir säkert bra. Lite regnt e ju helt ok, bara solen visar sig oxå. Så som det har varit de senaste dagarna funkar ju. Men som det står i sydsvenskan ser mindre kul ut. Och HOPPAS att regnet håller sig borta när vi ska fotas...

• Fröken Planera

Flamora, Skit i sydsvenskan. När Anne gifte sig skulle det ju åxå regna,men det var verkligen ingen fara med det..
    Lite kallt, men man får ju dansa sig varm senare på kvällen ju...

• Flamora

Ja, kyla gör faktiskt inte så mkt. När jag hade klänningen på mig i butiken, i ca 15 minuter, började svetten rinna ner för mina ben, usch! Visst önskar jag mig fint väder, men det måste inte vara 25 grader

• Anettan73
    Flamora skrev 2008-07-08 11:54:51 följande:
    Ja, kyla gör faktiskt inte så mkt. När jag hade klänningen på mig i butiken, i ca 15 minuter, började svetten rinna ner för mina ben, usch! Visst önskar jag mig fint väder, men det måste inte vara 25 grader
    Ha ha ha så var det för mig igår med. Under armarna ska vi inte tala om Jag skämdes som jag svettades.. Så dom satte på en extra ac
  • Fröken Planera

Anja, Var är du??? Jag vill ju veta hur det går med klänningen!!!!

• Anja 19 juli 2008

flamora

jag hoppas på MAX 20 grader och uppehåll på stora dagen. INGEN fukt i luften och inte superstrålande sol, utan lagom fniss fniss...

Bara den korta stunden jag var hos sömmerskan så blev även jag helt klibbig på kroppen... Hemskt! Vill ju ej känna sig helt jä..la ofräsch och äcklig på stora dagen... jag har köpt biotherms deo, suuuuperbra... Kommer banne mig sätta deo i ljumskarna oxå för där svettas jag som f..n när jag är varm

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5