• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Labbråttan

det serumet köpte jag oxå Känns som silkesdroppar när man sätter på det. Sååå mjuuuukt!

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

såååååå mysigt ställe ni var på!!! Helt underbart!

• Hedebris

klart jag kan guida...

vi har köpt:
    2,2kg syrlingar (åt upp allt direkt)
    60st hockeypulver
    48 kinderägg
    5kg lakrisal
    10påsar chips
    3kg fazermint
    3kg dumle
    160st snusklubbor... hehe

moahahaha

• Anettan73
    Hedebris skrev 2008-07-06 21:54:37 följande:
    klart jag kan guida...vi har köpt:2,2kg syrlingar (åt upp allt direkt)60st hockeypulver48 kinderägg5kg lakrisal10påsar chips3kg fazermint3kg dumle160st snusklubbor... hehemoahahaha
    Mmmmmmmmm bara super gott godis. Sånt som man alltid åt som liten...
  • Anja 19 juli 2008

Embo81

jag skyndar mig allt jag kan imorgonbitti men om jag är 5-10 minuter sen så kan du väl vänta Brukar aldrig hinna t dagis förrän halv tio, sen tar det tio minuter att cykla hem oxå

Mornar med tre barn

• Flamora

labbråttan83 skrev 2008-07-06 19:58:23 följande:

Snygg make-up! Serumenet jag pratade om var inget man sprayade på(?) utan något man applicerade innan foundation. Fanns i likadan flaska som dagkräm och foundation och hette skin serum tror jag visst...
    Tack! Då ska jag höra med dom på lördag om jag kan få lite sånt på

Hedebris: Äter ni allt det där godiset själv, fniss. Läste upp vad du köpt för K och han undrar hur din blodsockerkurva ser ut, haha. Låter som om man borde ta sig dit. Skulle faktiskt vilja ha lite Fazermint till bröllopet. Vi har ju grönt och silver som tema Kommer du ihåg vad det kostade?
  • Jen82

Fazermint 3kg kostar ca 187kr. De lägger på 12%moms på allt sist.
    Kram

• a wife to be

skrev upp allt som vi har kvar att göra på en lista igår, det är rätt mkt kvar faktiskt men vårt ALLRA största problem är barnvakt till våra egna barn vi hoppas att tärnans föräldrar kan ta våra barn oxå, dom har redan tärnans 2 barn!

känner att jag skulle vilja börja på festhäftet men kommer liksom inte loss. Vet inte riktigt var jag ska börja. Hur började ni?

• Hedebris

vi har INTE ätit utt allt det själv... hehe

men de tror nog det...

syrlingarna, hockepulver och chipsen var till oss.

övriga saker var presenter. superkul att köpa en storpack godis som present

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5