• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • ingenjörsbruden

Grattis Anne! Vilket bröllop! Så sagolika ni såg ut på alla foton!
    Ha en riktigt underbar smekmånad nu!!!

Anja o Fröken planera.....men blir ju helt galet sugen på att få provsmaka på de tårtorna!!! *mmmmums*

Flamora: Supersnygg makeup!! Brunt passar perfekt

• Embo81

Jagmtycker att din make-up var jättefin, sådär lagom liksom -snyggt! Framhäver dina rådjursögon

Flamora skrev 2008-07-03 18:13:10 följande:
    Anne, ni var så otroligt fina. Grattis igen!!Nu har jag gjort min provsminkning och känner mig helnöjd. Har lagt in bild i mitt galleri, men jag tycker inte att man ser så bra. Mina skuggor går i brunt iaf. K trodde jag hade blå ögonskugga när jag kom hem, suck
  • Flamora
    Embo81 skrev 2008-07-04 10:58:21 följande:
    Jagmtycker att din make-up var jättefin, sådär lagom liksom -snyggt! Framhäver dina rådjursögon
    Haha, kanske tur att du e i Rom när vi gifter oss. Vem vet om dina jaktinstinkter skulle komma fram,

Tack, ingengörsbruden!

Anettan: Ja, jag var oxå på audiospot. Visst e örhängena fina. Labbråttan hade likadana
  • Anja 19 juli 2008

Flamora

din makeup är PERFEKT. Så jä..la extremt snygg!!!

• Anja 19 juli 2008

Jag vet en av oss som är på möhippa idag

hihi

• Anja 19 juli 2008

Någon mer som fått sms om det

• Jen82

Anja Vem är på möhippa idag? nyfiken

• Hedebris

var den personen på möhippa på elysee?????

såg inte blivande bruden... men jag hörde att det var en möhippa i andra änden

• Anja 19 juli 2008

Haha jag vet inte men jag skulle tippa att vi får rapport snart, fniss...

Jag vet inte så mycket. Sms:n slutade komma framåt eftermiddagen, haha... (för mkt vin???)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5