• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Längst bak i psalmböcker finns ordningen på själva vigseln. Den gick vi efter.. Så kolla där. Kantorn sa åt oss att göra det, eftersom vår präst har bott utomlands och flyttar inte till Sverige förrän idag.

a wife to be skrev 2008-07-01 13:39:57 följande:

Hur långt innan bör man träffa prästen? Skulle vilja ha klart vad som ska stå i vigsel programmet.
  • Anettan73

Vi träffade vår för 1 vecka sedan. Ska träffas igen den 16..

Jag blir galen.

Håller på med placeringstavlan. Vill ha dom lika stora, Lapparna. Nu har jag det men jag vet inte om jag ska ha svart eller grön text. På silver papper. Svart syns heltklart bäst..

• Fröken Planera

Vi ska träffa vår präst 6 dagar innan bröllopet.
    Har ni andra fått öva på hur ni ska gå in i kyrkan?

• Fröken Planera

Anja! Festprogrammet, jag har inte fått det på mail..

• Embo81

Tack för idag girl, alltid lika trevligt!

Anja: mer till festprogrammet please!

• Flamora

Du var först, Embo. Tack för en trevlig kväll. Hoppas vi ses snart igen

• Anja 19 juli 2008

Ja tack girls... supertrevligt. Jag var heeelt yr när jag gick därifrån. Tror inte man ska dricka vin när man typ går på pulver o bars och dessutom är läskigt lättpåverkad som ändå

• Anja 19 juli 2008

mailar er grejorna t festprogrammen imorgon förmiddag. Jag ORKAR bara inte leta upp allting nu!

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

Hur är det med Noah? Hoppas han blir bättre. Är så jobbigt när de är sjuka de små. Man kan ju ej förklara för dem

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5