• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Visst är det synd om honom! Han hade googlat på historian om både om kyrkan och om Araslövs gård. Han hade sammanfattat allt till jättebra berättelser. Det tog ju lite tid. Plus då alla gästpresentationer och roliga grejer som han hittat på lite olika sidor.. Usch ja, stackars kille. Fast lite synd är det ju om mig åxå, nu MÅSTE jag ju hjälpa honom!!! Det kändes ju så skönt att han hade full koll på det där.

Nä, nu måste Kevin tydligen ha datorn, ett jä..la liv på att det är hans tur. Jag måste verkligen hitta den där turlistan han tjatar om..
    Ha det gött tjejer, jag går och fixar med tvätten..

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 18:59:22 följande:

Usch vad jag tycker synd om S...har faktiskt i ren panik (vill INTE uppleva detsamma) mailat mig själv mitt festprogram och mina roliga dokument för jag tänker INTE råka ut för detta!Har lagt in bild på barncancerfondens halsband!
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 18:59:22 följande:

Usch vad jag tycker synd om S...har faktiskt i ren panik (vill INTE uppleva detsamma) mailat mig själv mitt festprogram och mina roliga dokument för jag tänker INTE råka ut för detta!Har lagt in bild på barncancerfondens halsband!
    Nu gjorde jag detsamma!!! Så nu ligger det på min mail!!!
  • Anettan73

Så nu har jag iofs bara 1 papper kvar att skriva ut till festhäftet. Skönt. Och det får jag vänta med pga bordsplaceringen. Är fortfarande osäker på den..

• Flamora

Skriver lite snabbt nu innan vår sena middag . Jag kan imorgon, och för mig är det närmre till Lund, men jag åker lika lätt till Malmö så jag kan träffas var som helst.

Tittar in lite senare igen!

• Jen82

Hej Hej. Jag har färgat slingat o gjort provfrisyren :)
    Bild kommer senare, glömde kabel till tele hemma.
    Ska se om sambo kan lägga in riktiga kort i från digitalkameran.

Jag kände mig så fin och på vägen tänkte jag på en vän och tog ett foto och skicka till henne. Skrev att jag sakna henne osv.
    Stund senare ringer mobilen, hennes namn stod det. Jag svarade o de var hennes man, hej sa han. Jag bara Hej Hur e det? Han sa svarade ...... Dog för en månad sen. Jag vara ursäkta? Jag hörde inte. Han upprepa sig och jag bara OKEJ.... jag e hemskt ledsen.. Sedan förklara han vad som skett och jag förstod ca hälfen pga språket.. Men ja jag fick panik på bussen jag ville inte gråta i min fina frisyr osv.. Jag sprang hem till lägenheten o ställde mig utanför dörren och bara andades.. Sambon kom hem o öppna o sa VAD E DET. Jag grät o sa berättar där inne.

Fy fan vilken dag.

E de någon som vet var den muslimska kyrkoplatsen på rosengård ligger så jag kan åka dit med blommor?

• Fysio

Nu blir jag lite yrkesskadad och måste ge mej in i leken... "Fysio" kommer ju av fysioterapeut så där har ni mitt yrke... Min åsikt är ju att man inte behöver ha ont i hålfoten då man har hälsporre men visst är det många som har det... Men tyvärr har ju hälsporre blivit lite av en slaskdiagnos för allt som gör ont i hälregionen =(
    Men hur har du lyckats trampa sönder fettkudden??? Det gör man ju inte bara sådär i en handvändning?!?!?? Fått någon fungerande behandling???

Anettan73 skrev 2008-06-30 11:46:27 följande:
    Skojar du???Sjukgymnasten sade till mig att har man hälsporre så har man äen ont i hålfoten... Jag fattar nada!!!!
  • Flamora

Labbråttan: Såååå fina ni var. Åh, vad jag längtar!!

Anja: Halsbandet är ju jättefint, kanske nåt man ska beställa...

Jen: Vad tråkigt. Vet tyvärr inte var kyrkogården ligger...

• Fysio

Jen82!!! usch vad obehagligt Fy vilken chock!!! Ta hand om dej

• Jen82

Tack. Måste ta mig dit imorgon o sätta en blomma.. Men hur man tar sig dit de vet jag inte...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5