• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Hedebris, du bor i Malmö, va?

• Fröken Planera

Emo, vad sa Matte när du kom hem? Jag kan ju säga att jag var lagom poppis för att vi var så sena...
    Det var helt enkelt inte läga att säga att vi stannat och ätit, så jag fick skylla på att vi kört fel...

• Hedebris

ja, i malmö ungefär vid mobilia

• Flamora

Den här veckan kan jag INTE på onsdag, men tisdag som vi pratat om innan funkar bra.

• Embo81

M säger ingenting direkt, han blir iaf inte sur eller så. han fattar ju att vi inte var sena med flit, vägarbete och annat som sinkade oss. Sen var det klart att vi var tvugna att käka lite. Inga problem. Tråkigt att S inte var så glad på dig, hoppas att det inte blir långvarit!

Fröken Planera skrev 2008-06-29 12:21:40 följande:

Emo, vad sa Matte när du kom hem? Jag kan ju säga att jag var lagom poppis för att vi var så sena...Det var helt enkelt inte läga att säga att vi stannat och ätit, så jag fick skylla på att vi kört fel...
  • Embo81

Ska vi bestämma tisdag? Hur ska vi göra med mat? Beställa någonting? Laga tillsammans? Alla tar med lite var? Vad säger ni?

• Hedebris

det hade varit skoj att laga något ihop som sist. antingen kan alla ta med något var eller så man någon av oss handla allt och så gör vi upp sen :)

• Fröken Planera

Nä, han är inte långsint, han var glad igen när vi var framme i Häljarp.
    Han tyckte det var så pinsamt att komma försent när vi redan skjutit upp det en timme.

Embo81 skrev 2008-06-29 13:24:51 följande:
    M säger ingenting direkt, han blir iaf inte sur eller så. han fattar ju att vi inte var sena med flit, vägarbete och annat som sinkade oss. Sen var det klart att vi var tvugna att käka lite. Inga problem. Tråkigt att S inte var så glad på dig, hoppas att det inte blir långvarit!Fröken Planera skrev 2008-06-29 12:21:40 följande:
  • Embo81

Bra att han goade på sig igen! Hade ni trevligt då?

Fröken Planera skrev 2008-06-29 13:31:13 följande:

Nä, han är inte långsint, han var glad igen när vi var framme i Häljarp. Han tyckte det var så pinsamt att komma försent när vi redan skjutit upp det en timme.
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5