• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Ja, vi ses utanför!!!

Embo81 skrev 2008-07-01 11:23:49 följande:
    Anja: Barnen kommer att bli såååå fina!Gabbi: Har bokat kl 19 på vespa, ska vi ses utanför?
  • Fröken Planera

Anja, jag visade din klänning för vår sommarjobbare här. Hon blev helt salig, och sa att en såååån klänning ska hon åxå ha när hon gifter sig!!!

• Flamora

Vad bra att du har bokat, Embo. Ses utanför då.

Hedebris: Hur e det med Noah?

Anja: Ni kommer va så fina så! Var har du köpt ditt vita paraply?? Känner att vi nog borde skaffa ett sånt...

• a wife to be

Jag såg jätte fina paraply på BR leksaker, fanns vita, rosa, cerise dom var ju inte till två personer men räcker ju till brud, tärna och ev näbb OM det mot all förmodan skulle regna.

• Flamora

Ja, man kanske kan kolla där då.. Tack för tipset!

• labbråttan83

Håller med! Frisyren är somrig och fin men ser ut att falla sönder vilken minut som helst (vilket jag hade tycket varit riktigt jobbigt).

Fröken Planera skrev 2008-07-01 11:24:51 följande:

Jen82 Jag beklagar verkligen angående din vän. Jag tittade på din frisyr. Den var fin, men jag tycker nog att du ska be att få lockarna att sitta lite hårdare, för att det inte ska se "rufsigt" ut. Jag gillar själva frisyren, men den ser ut som att den sitter alldeles för löst. Annars, som sagt, tycker jag den är fin.
  • Embo81

Håller med Fröken planera och Labbråttan, sommarfin frisyr, men känns som om den glidit ner lite -men som sagt, det är ju bara en provuppsättning!

• Hedebris

noah mår bättre idag. björn kompis kom med bebisalvedon igår. blev helt chockad men underbart tacksam.

han spydde som en gris inatt men nu verkar han vara mcket bättre.

vi har varit en runda i stan och fixat ett presentkort till en i mammatråden på familjeliv. hon har kommit in i en deprision och vi tänkte att hon skulle kunna behöva det som nybliven trebarnsmamma. hon glömde sin handväska här igår.. så jag ska lägga presentkortet i handväskan och posta upp den till småland.

hon kommer nog bli superglad :D

• a wife to be

Hur långt innan bör man träffa prästen? Skulle vilja ha klart vad som ska stå i vigsel programmet.

• Anja 19 juli 2008

vi träffade vår präst i torsdags. Dvs typ tre veckor innan

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5