• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Jag har fått tag i ett skrädderi som har tagit sig an min klänning. Är sååååå LÄTTAD!!!

Shit alltså så skönt... Är dessutom den skräddaren jag HELST ville ha, hon ska vara skitduktig. Har googlat på henne och bland annat har hon fått pris för bästa hantverkare i Lund osv...

Är såååå glad. Hon hade halvsemester sa hon men kunde absolut klämma in min klänning! Ååååhhhhhh, SÅÅÅÅ SKÖNT! en stor sten som föll kan jag lova!

• Anja 19 juli 2008

Jen82

vill ej berätta, utan hon får berätta själv. Vore ju att förstöra för henne

• Jen82

Härligt Anja!!

Idag ska jag fika med en faster jag ALDRIG träffat.. hur konstigt känns in det nu.. jag tyckte jaja det e ju kul. men aldrig trodde jag hon ville träffas på riktigt.. jodå för en stund sen fick jag sms. Kan vi träffas idag eller imorgon?
    Jag bara Ja visst.
    O nu ska vi ses i min lägenhet och här e det inte rent och inte fint alls.
    Måste storstäda innan kl blir 14.30
    gaaaaaah

• Flamora

Anja: Tack, jag kände mig jättenöjd med makeupen. Vad skönt med klänningen! Vad är det som behövs fixas till på den?

Tror jag kan fundera ut vem som var på hippa igår Spännande!

Labbråttan: Vad var det för serum på MUS du pratade om? VAr det det blåa som man sprayade på i slutet?? Blev iaf inget sånt, för det blev så mkt annat och så blev jag osäker på om det var det du menade.

En vecka kvar idag!!!! Om en vecka är vi på väg till fotografering, hihi. Nu börjar det bli lite pirrigt..

• Jen82

Japp en vecka kvar idag. Jag kommer vara klar med håret nu vid denna tiden. Ska då hem till tärnan för vila och påklädning. Sen kl 15 kör vi mot kyrkan.
    Vi ska samlas på baksidan så INGEN av gästerna ser oss.
    Hehe.
    Jag e inte nervös än men de kommer säkert.

Flamora vilken tid ska ni vigas?

• Fröken Planera

Hej!"
    Det var jag som blev hippad igår!!!! Vilken härlig dag!

Jag hade ju blivit inbokad att hålla en kurs hos en kund. Ja, ni kan säkert gissa, det blev ingen kurs. Jag ska korta ner berättelsen lite, för vi ska iväg och bada snart.
    Vilken dag!!!! Först fick jag åka till salongen, där min frisör gjorde en provuppsättning. Jag godkände den nästan, vi ska göra ett nytt försök imorgon.
    Sen fick jag på mig hippa kläder. Åkte till en inspelningsstudio. Numera heter Carolas "Främling" "Sonny" istället. Blev superlyckat. Sen åkte vi till min kompis pensionat. (Kolla länken nedan) Vilken kväll, vilket väder, vilka människor och sist men inte minst VILKEN MAT!!!! Fick massage, ansiktsmask och manikyr. Sen sov vi över och blev serverade en fantastisk frukostbuffé innan vi satte oss ute och bara pratade. När vi åkte därifrån frågade min syster mig om jag tyckte det kändes sorgligt att möhippan är över, så svarade jag-Nej, inte ett dugg!!! Den var så lyckad, så den kommer jag leva på ända fram till bröllopet. Sen kommer jag även minnas mina underbara vänners påhitt om jag sitteroch känner mig ensam någon gång!!! Kort sagt JAG hade inte kunnat få en bättre hippa!!!
    Mer utförligt får ni senare.. Men kolla in länken, så förstår ni varför jag är nöjd!!
    www.villasolgerdet.webbsida.com/

• Fröken Planera

Idag har de hämtat Sonny, så det ska bli kul att träffas imorgon och berätta om våra fester!
    Flamora!!! Fantastisk Make up!!! JAg säger bara: Akta dig för EMBO!!!! hahahahahha

• Jen82

Grattis tjejen!
    Låter som du haft en underbar dag.

Flamora: vi gifter oss kl 15.30.

Nu får jag snart besök *nervös*

kram på er

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5