• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Haha, jag tänkte det när du skrev v.36, hihi, men då är vi ju ivääääg

Men visst funkar v.37.

Shit så roliga vi är, planerar träff flera veckor längre fram. Men det är ganska kul för då har ju alla (förutom ingenjörsbruden) gift sig och har förhoppningsvis "fått" foton? Eller har iallafall sitt bröllop att berätta om

Åh, ser redan fram emot det!

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

Säg bara till när du har tid så att vi kan fixa med skålarna. Jag har inte diskat dem ännu. Antar att man ej vågar diska dem i maskin o jag har fortf nackspärr dvs min vänsterarm är helt avdomnad så jag vågar inte lova när jag kan diska dem. De är så "sköra" eller hur man ska säga så jag vågar ej lämna över det till Daniel

• a wife to be

Anja.

Om du kanske kan ge mig dina tider hur du jobbar, jag är ju ibland ledig mitt i veckan.

• a wife to be

Då bär det iväg till tandläkaren, har så himla ont i en tand. Vet inte om det är hål eller om jag tappat en bit gammal lagning. Hatar att gå dig, det blir alltid så dyrt

• Anja 19 juli 2008

usch då, blä för ont i tänderna. Jag har en visdomstand som trycker på och som stundtals gör mig galen (trycker på en nerv så det ilar som fasen). Vägrar gå t tandis. Har oxå alltid avskytt det. Som tur är aldrig haft några hål så jag har inga fyllningar men fyyyyyyy så jobbigt det är att gå dit ändå

ska skriva ner mitt schema under dagen och inboxa dig

• Hedebris

ohhh..gissa vad vi har kvar att leva på 4 pers nu efter att räkningarna är dragna!

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hoppas ni åtminstone har NÅGOT. Vi ligger back ett par tusen så jag har riktigt ångest! Måste spara räkningar och ringa runt och blääääääää... fattar inte varför det alltid måste vara så

• Hedebris

jo, räkningarna är betalda men vi har inte ens råd till mat. det vi har kvar räcker till blöjor och ersättning....

Vi får nog låna några tusen..

• Anja 19 juli 2008

Men Hedebris

visst KAN du ta studielån om du vill???

Det hade jag hellre gjort, och betalat av sen, än att lånat av en privatperson, bror eller ej. Ni SKULLE ju kunna klara er på egen hand menar jag? Eller, för visst tar du bara bidragsdelen?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5