• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Jen82

Hej Hej.
    Har idag fått bilder av min andra fotograf :)
    Nu har vi alla bilder ja förutom engångskamerorna som vi ej skickat iväg ännu.
    Hur går de för er tjejer?
    Kram på er

• Embo81

Gabbi-tack för en trevlig lunch idag

Anja-idag har jag lagt vår cd-skiva med bilder från ditt bröllop på lådan. Har legat i handväskan sedan den 20e...

Nu ska jag kolla på alla era foto som ni lagt in idag! Spännande!

• Embo81

Vilka JÄTTEBRA kort anja, gud vad jag e glad att vi oxå ska ha honom! hihi, kortet på er på bänken under trädet har jag redan sett ...fniss

• Flamora

Hej hopp!

Tillbaks från Småländska skogarna Vi har haft fem härliga dagar med sol och bad. Vi hyrde en scoutstuga som tillhörde en camping men låg lite vid sidan av (tur för de andra gästerna ) och den hade en egen badbrygga. Så härligt!!

Jag har oxå sett Mamma Mia och håller med er andra - den var över mina förväntningar. Jag har sett musikalen i London, men jag tyckte faktiskt att filmen kunde mäta sig med den.

Anja: Fotona är superfina.

V 37 passar mig bättre än v 36 då vi har lägervecka på jobbet.

• Hedebris

JUST NU ÄT JAG FRUKTANSVÄRT ARG PÅ BESTMAN!

Min m2b blir kidnappad kl 11 på jobb. Skickade ett sms i morse till andra marchalken, min m2bs bror och skrev: "ha så skoj på svensexan idag"

han ringde upp mig precis och lät jätteledsen.. Jag är inte bjuden... (och det är inte att han är minderårig utan han fyller snart 30)

HUR FAN TÄNKER BESTMANNEN? HAN HAR BJUDIT MIN BROR!!!! HANS
    BROR ÄR JU DEN VIKTIGASTE ATT BJUDA PÅ HELA JÄVLA FOLKSKARAN!!!

jag skäms något så otroligt! min m2b kommer bli superbesviken då han och hans bror är supernära!

• a wife to be

Nä fy vilken dålig stil. Finns det någon anledning till at han inte är bjuden?

• Hedebris

ingen aning. det ska inte finnas något giltigt skäl alls.

björns bror är den som är närmst björn tillsammans med mig. det är en skam att han inte är bjuden. när t o m min bror är det. en sak om han hade bjudit bara "närmsta kompisgänget" Björns bror sa det att han hade gärna fixat en svensexa han med... men björn sa att det är bestmannens uppgift..

björn hade inte kunnat räkna med att hans bror inte skulle vara bjuden.. det är inte tänkbart

• labbråttan83

Oj, här har det hänt mycket!

Anja: Ursnygga och avslappnade bilder! Då vet ni vad ni har att se fram emot Embo

Flamora: Låter hur härligt som helst med egen badbrygga, jälv har vi fått dela badbrygga med typ 500 andra i Lomma fast det var skönt ändå...

Hedebris: Bestmannen på ert bröllop fattar jag verkligen inte, var det inte han som strulade någon gång innan också????

• Hedebris

så.. efter att ha varit vaken i 27 timmar isträck, druckit sig dyngrak, klarat en massa uppdrag, kollat på strippa m.m har björn stackaren sovit i 2 timmar. funderar på hur många timmar till jag ska låta honom sova innan jag väcker honom... *ler*

jag har sovit på soffan sen björn kom hem med noah. Det funkade bra. Han låg i sin babysitter och lekte.

när björn kom hem berättade han om hela sin dag... sen hade vi vild och galen sex...2 gånger...

han hade saknat mig jättemycket!(säger han iaf )

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5