• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Hej på er! Äntligen blev det fint väder, vi har varit på Lomma Beach hela dagen och bara gottat oss. När vi kom hem låg ett vadderat kuvert innanför dörren. Det var från fotografen!!!! Shit vilka fina bilder!!! Vi är jättenöjda. Ska försöka lägga in några under kvällen..

Flamora. Ja, vi måste absolut träffas snart. Nästa vecka är Kevin på scoutläger, så då kan jag nog vilken dag som helst. Ska försöka umgås så mycket som möjligt med min man, men vi har inte bokat något än.. Veckan efter kommer vi förmodligen åka till Iltalien, tror vi och vara borta i 1,5 vecka, tror jag..
    Längtar efter att höra allas berättelser..

• Embo81

Vad roligt att bilderna blev bra! och snabbt gick det med! så du ska umgås med din man, det kan jag inte förtså?!

Jobbar nu och ögonen är såååå tunga, längtar hem till min säng zzzz

• Anja 19 juli 2008

Någon som kan träffas vecka.35

Då har även vi fått våra foton och jag är ledig. Fram tills dess (v.35) jobbar jag häcken av mig tyvärr (för att jobba in en hel månadslön som kompensation för att jag varit ledig två veckor så jag har tagit på mig massa extraarbete för att vi ska få det att gå runt) men efter den 22 så har jag hela veckan ledig innan vi åker till Korsika. Någon som kan då. Ska vi vara hemma hos någon? Vore väl nästan trevligast eller?

Anne bor ju VÄLDIGT bra till, centralt, i Lund där de flesta bor, hihi + att hon ju kommer ha en MASSA resefoton oxå, och då slipper hon ju släpa på dem

Så ANNE vad säger du

Embo jag VET att du gifter dig den helgen, men jag minns ej när ni åker iväg? Är det direkt efter?

Hmmm usch min kalender är HEMSK just nu... föreslå någon dag så ska jag se vad jag kan göra men vi får inte våra foton förrän ca en månad efter bröllopet dvs runt den 19 augusti, och jag vill ju OXÅ ha foton med mig

• Flamora

Anja, v 35 kan jag nog alla dagar utom lördagen. Kan vara så att jag har bokat in lite utvecklingssamtal oxå, men det är iaf inte längre än till 18.30. Hos Anne passar bra för mig

• Anja 19 juli 2008

Hehe Anne skulle bara veta att vi planerar en träff hemma hos henne hihi

• Hedebris

jag gifter mig den 8:de aug och får bilderna ungefär en vecka senare...

men kommer ju inte ha dem i bildformat förrän några veckor efter

• Embo81

hhmmm, v 35 är helt kört för mig! Är i grekland då och myser! Finns det ingen möjlighet att vi kan träffas v36 istället? Vill ju se er bilder/filmer och allt vad det nu är!

Har haft planeringsmöte ikväll med föräldrar toastmadames och han som ska göra maten... HERREGUD vad folk ska lägga sig i allt och tycka en j-la massa. Måste bara höra med er som har gift sig, hur gjorde ni med presenterna, öppnade i på kvällen eller väntade ni till dagen efter?

• Embo81

såg precis att ni åker v 36, träff v37?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5