• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Jaha då är man tillbaka på jobbet

• labbråttan83

Jo jag visste allt att hon skulle baka tårta till dig *asg* fast det var ju mkt hemligt Hoppas hon fick tag i färska bär, hon var lite bekymrad över att de bara hade frysta bär att använda
    Du ska veta att det är min favorittårta, hon ska baka sådana till min 25 årsdag som är på gång! Mmmmm.... *längtar*

MammaMia var faktiskt jättebra, helt över mina förväntningar! Rekommenderar den verligen om man vill se en rolig må bra film!

Och Ja, lammkotletterna var goda ha ha ha

Hoppas du har det lugnt på jobbet *kram*

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-30 22:55:51 följande:

LabbråttanDin mamma är bara för go! Vet du att hon bakade tårta till mig idag och jag gjorde hennes situation något jobbig med min nyfikenhet. De skulle överraska mig på jobbet o fira mig för att jag gift mig o jag rände i köket o frågade din mamma vad det var för en tårta och vad var anledningen t att hon bakade en sån lyxig tårta, fyllde någon år och bla bla bla... hehe jag är HEMSK! Hon visste nog inte riktigt hur hon skulle värja sig från mina frågor så hon fick ju säga att det var hemligt *asg* och jag fattade verkligen ingenting. Tårtan var UNDERBAR, hälsa henne det!Var MammaMia bra förresten och var det goda lammkotletter hihiKraaaaaaaaaam
  • Embo81

Var oxå och såg Mamma Mia för någon dag sedan -den är jättebra! man bara sitter och ler och har det mysigt!

Vilka goa arbetskamrater du har anja som fixa tårta!

• SG brud08

Imorgon är det min tur att gifta mig!!!
    Ska bli så roligt!
    Känner mig ganska så lugn just nu...men vi måste ha glömt något..eller?
    Vi har lite små saker kvar att göra och sen ska jag på manikyr, men det känns som om vi har det mesta under kontroll.

Men de säger att dt fina vädret ska ta slut idag och att det ska regna imorgon.
    MIn mamma har ett gammalt bröllopsparaply som är beiget. Kommer det se konstigt ut om klänningen är ivory?
    Är det någon av er som har haft något paraply och vad har det varit för färg?
    Vet ni var man kan köpa det någonstans i Malmö eller Lund?
    Trevlig helg!

• Anja 19 juli 2008

Jag hade ett vitt paraply till en ivoryklänning (fast slapp använda det, men har tagit foton på mig med paraplyt uppfällt, såg hur fint ut som helst). Blir säkert JÄTTEFINT med ett beige paraply.

såna där saker spelar verklgien ingen roll alls när den stora dagen väl kommer

• Anja 19 juli 2008

Lycka till och ha nu en helt underbar och oförglömlig dag glömde jag ju säga

• Anja 19 juli 2008

Embo

jag undrar oxå var alla är och om de har liv vid sidan om BT.

Själv tittar jag in här varje dag, ser att ingen skrivit nåt, inget att svara på o så loggar jag ut

Har själv inte så mkt att tillföra nu känns det som.

I min blogg finns nu några axplock utav våra foton (fotona från kyrka o mingel har vi ej fått ännu).

Så om ni vill titta så finns de här:

anjasbrollops.blogg.se/2008/august/smakprov-fran-fotografen.html

• a wife to be

Anja.

Vilka fina kort på er! Verkligen duktig fotograf.

Hur jobbar du idag? Tänkte jag kanske kunde komma hem till dig och hämta skålarna.

Idag ska vi ha lite folk här då tjejerna fyller år, tänk 5 och 2 år, tiden går så himla fort.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5