• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • labbråttan83

Halloj!

Embo: Sicken långsam irriterande guldsmed!!! Det kan inte vara kul nu med så få dagar kvar till bröllopet... *grr* säger jag bara!

Ingenjörsbruden: Snygga och stilrena festprogram, I like

Hedebris: Lycka till nu imorgon, hoppas er dag blir riktig underbar!

• Anja 19 juli 2008

Embo

jaaa men just det. De åkte ju i tisdags. Jag är så förvirrad *asg*

Jaså Anne är tillbaka och tittar inte in och hälsar på haha, nädå skoja bara, såg nyss att hon kommenterat i min blogg. så jag förstod att hon nog var hemma.

Åh så kul det ska bli med en återträff sen när alla är gifta (ja nästan alla ingenjörsbruden )

• Anja 19 juli 2008

Vi hade inga blommor what so ever i kyrkan. Helt onödigt tyckte jag, där är så fint i sig själv. En kyrka behöver inga dekorationer för att vara vacker.

• Embo81

Vi ska ha blommor i kyrkan, en ros/blomhållare summa för allt i kyrkan 80 kr...

Ingenjörsbruden: Snygga och stilrena!

• Embo81

ingenjörsbruden
    Kan inte lägga upp bilden på blommorna i galleriet, har den på ett word-dok, vill du se den så skicka din mailadress så kan du få se hur vi ska ha det.

• ingenjörsbruden

Tack labbis o Embo!

Embo81 skrev 2008-08-07 20:02:55 följande:
    ingenjörsbrudenKan inte lägga upp bilden på blommorna i galleriet, har den på ett word-dok, vill du se den så skicka din mailadress så kan du få se hur vi ska ha det.
    Ja tack hemskt gärna!
    evalena.kjellberg@spray.se

Vår kyrka är ju pytteliten (lagom för oss) o tycker eg som Anja att den behöver inte någon utsmyckning för den är redan fin.
    Dessutom så har den inga blomhållare att sätta i bänkarna....så då får man försöka hänga någon om bänkgaveln......kanske ett blått sidenband med en hängandes ros eller nejlika i....hmmm

Ja.....tycker inte vi behöver vänta på att jag osså ska ha hunnit till altaret innan vi träffas igen.....
    Har alla digitala bröllopsfoton? Kanske köra en "bildvisningskväll"?
  • Flamora

Ingengörsbruden: Vi hade en ros/blomhållare i kyrkan, men finns inga blomhållare tycker jag att ni kan hoppa över blommorna. Som Anja säger så är kyrkor fina i säg och det behövs egentligen ingen utsmyckning. Man är ju inte i kyrkan så länge ändå...

Det ska bli jättekul att träffa alla och se bilder. Vi har ju dessutom filmen på vår dans Var och byggde på mina naglar idag hos min kusin och hon presenterade mig för de andra som hennes "Dirty Dancing-kusin" haha. Det blev verkligen uppskattat.

• Flamora

Oj, stavar som en kratta gör man när man har haft 7 veckors semester, hehe.

• ingenjörsbruden
    Flamora skrev 2008-08-08 16:22:49 följande:
    Ingengörsbruden: Vi hade en ros/blomhållare i kyrkan, men finns inga blomhållare tycker jag att ni kan hoppa över blommorna. Som Anja säger så är kyrkor fina i säg och det behövs egentligen ingen utsmyckning. Man är ju inte i kyrkan så länge ändå...Det ska bli jättekul att träffa alla och se bilder. Vi har ju dessutom filmen på vår dans Var och byggde på mina naglar idag hos min kusin och hon presenterade mig för de andra som hennes "Dirty Dancing-kusin" haha. Det blev verkligen uppskattat.
    Va bra att det är fler som tycker som jag!!!
    Du får lägga till den titeln på visitkorten eller så!!
  • Flamora

Visitkort... det var en idé, haha.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5