• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

flamora

joooo jag vet, men jag tycker sånt här är SÅÅÅÅÅ pinsamt. Avskyr ju att ringa telefonsamtal. Är GRYM på att maila och framföra saker i skrift men när jag ska ringa telefonsamtal åt mig själv så går det inte liiiika bra. (är dock även grym på att ringa åt andra för då rör det ju inte mig själv, då kan jag vara en tiger lixom, visst är det skumt). Är även värdelös på att förhandla åt mig själv, typ löneförhandla och sånt. Är som att det är mkt lättare att slåss åt någon annan än åt sig själv. Puckat!

• ingenjörsbruden

Ja du....resor o sånt är svårt.....

Men de borde ha viss "goodwill".....det brukar de ha i butiker där de säljer varor......dvs att om de har märkt fel på hyllan så sänker de priset i kassan....de är inte tvungna med vill ju behålla kunderna!!!

Äsch, ring till resebyrån o förklara hur läget är! Det måste funka även om "er kontakt" inte är tillbaka fr semestern....

Så RIIIIING.....du har ju inget att förlora iallafall!!!
    Kanske du kan slippa att avboka o boka nytt.....
    Ring nu så håller jag tummen!!!

• AnneiLund

Tack för välkomsthälsningen Ingenjörsbruden!!! Tänk du har ju ditt framför dig...avis!!!

• Anja 19 juli 2008

Anne

jag vill höra om er RESA... berätta allt. Vill se MASSOR AV FOTON OXÅ

• AnneiLund

Ha ha ha ha sötnos
    a jag vet, ska få tummarna loss och berätta och visa bilder. Ska få i mig min frukost först så jag får lite energi, sen ska jag berätta!

• Flamora

Anja: Jag vet hur det är, gillar inte heller att ringa samtal, men är det i jobbet el så så går det hur bra som helst. Du får väl låtsas att det är för nån annan du ringer, hehe.

• labbråttan83

Jepp, man får ett registerbevis från skatteverket men det tog ett tag...ca 4 veckor...så det borde komma när som helst

Flamora skrev 2008-08-11 11:31:07 följande:
    Hedebris: Jättefina bilder. Vi tänkte ju oxå ha Lommafoto först, men tyckte att det blev för dyrt. Som tur e belv vi nöjda med våra bilder ändå. Men era blev verkligen bra.Anne: Visst dansade vi dirty dancing Tar med filmen när vi ses! Men första lördagen i september e jag upptagen....Ni som har gift er och bytt namn, har ni fått papper på att det har gått igenom? Jag har ännu inte hört nåt och det är ju 4 veckor sen nu. Borde man ringa och höra eller kan det bero på semestrar och så??
  • Flamora

Nä, det gör det inte för dum-prästen har inte skickat in papperna än. SUCK!

• labbråttan83

Ja Anja, kom igen!!! Tänk vad härligt det kommer kännas när du lyckas med att få 7500 kr extra i fickpengar!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5