• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Här är äntligen länken till våra foton. Inte lika många som du hade Hedebris men vi hade ju inte fotografen med hela dagen.

www.tannus.se/080719/index.html

Välj bildserie där nere på sidan, finns tre stycken (vigsel, hyllningar och bröllopsfoto)

• AnneiLund

Anja
    Klart att ni kan boka av resan för att sen boka på igen och spara pengar!!! Tycker ju jag iallafall...
    Vad är det som har kört ihop sig rent ekonomisk alltså?

• Flamora

Hehe, vad du e söt!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-10 11:13:35 följande:

Haha det lät helt otrevligt mot alla andra, menar alltså inte att du var vacker som FÅ här inne *asg* Alla brudar är ju vackra men jag ser verkligen fram emot dina bilder. Älskade din frisyr o din klänning och ja, ni hade verkligen ett sånt där sagovackert utseende på allting. Jag känner att jag formulerar mig mindre bra (har knappt sovit i natt)
  • Flamora

Hedebris: Jättefina bilder. Vi tänkte ju oxå ha Lommafoto först, men tyckte att det blev för dyrt. Som tur e belv vi nöjda med våra bilder ändå. Men era blev verkligen bra.

Anne: Visst dansade vi dirty dancing Tar med filmen när vi ses! Men första lördagen i september e jag upptagen....

Ni som har gift er och bytt namn, har ni fått papper på att det har gått igenom? Jag har ännu inte hört nåt och det är ju 4 veckor sen nu. Borde man ringa och höra eller kan det bero på semestrar och så??

• Anja 19 juli 2008

Anne

att jag är en korkskalle när det gäller pengar. När jag satt och räknade allting (grundligt med stora uppställningar etc) på vårt bröllopskonto så tänkte jag inte på ett ögonblick på de saker som vi betalat från våra lönekonton (och som såklart skulle föras över FRÅN bröllopskontot t våra lönekonton igen) som tex manikyr, hår, make-up, blannevann och nattamat, sådär försvann 7.000 kr från våra fickpengar, vilket betyder att när allt är betalt nu så har vi 3.000 i fickpengar och det SUGER FETT!!!

Men KAN man verkligen göra så?

Vågar inte ens ringa och fråga och Daniel jobbar ju alltid när alla ställen har telefontid (+ att allt är bokat i mitt namn, suck). Känner mig lite missmodig. Är ju dessutom såååå feg när det gäller sånt här.

• Anja 19 juli 2008

Anne

första lördagen i september är ju vi på Korsika

• Anja 19 juli 2008

Öh, HELGEN i september skulle det stå *asg* (läste Flamoras inlägg och skrev likadant )

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-11 11:05:43 följande:

Här är äntligen länken till våra foton. Inte lika många som du hade Hedebris men vi hade ju inte fotografen med hela dagen.www.tannus.se/080719/index.htmlVälj bildserie där nere på sidan, finns tre stycken (vigsel, hyllningar och bröllopsfoto)
    SÅ UNDERBARA FOTO!!!

Älskar det fotot där ni sitter/ligger på bänken!!!

Känns bra nu när man får se fler o fler foton av Tannus (som vi ju osså ska ha!!! )

Anne: välkommen tillbaka!

Hedebris: Grattis! *sitter o väntar på resten av berättelsen*
  • Anja 19 juli 2008

Ingejörsbruden

tackar Ja det är jättefint det fotot

Vad tror du om avbokandet av resan, för att boka den igen?? Måste ha ALLAS åsikter, jag vågar fasen inte ringa dem

Mailade till tjejen som hade hand om oss, som jag pratat med tidagare o fick sånt där automatiskt svar och hon är inte tillbaka förrän i slutet av augusti. För seeeent!

• Flamora

Anja: VÅGA! Tänkt på hur det gick med ringen. De kan inte annat än säga "nej"...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5