• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Shit nu måste jag rusa till jobbet!!!!

hej så länge

• a wife to be

Vi kommer att ha både barn,barnvakt,Johans pappa, Johans bror och flickvän sovandes hemma hos oss så det går helt bort att vi ska åka hem

• Anettan73
    labbråttan83 skrev 2008-08-12 11:08:32 följande:
    Jag kan ockå andra helgen i september! Ska vi spika det? Plats kan vi ju bestämma senare, det är ju ett tag kvar...Anettan: Nej, jag gråter inte när jag tittar på foto/filmer/musik från bröllopet, däremot ler jag med hela ansiktet
    D e inte sorgetårar utan lyckotårar som jag får. Helt sjukt..
  • labbråttan83

Jo det förstod jag att det var men inga lyckotårar här...har inte så lätt för att pressa fram tårar. Min man brukar tycka det är pinsamt att han sitter och snyftar till en film (försöker alltid låtsas att han bara är lite snuvig) men att jag sitter där " helt oberörd" enligt honom, ha ha ha

Usch, nu lät jag helt känslokall

Anettan73 skrev 2008-08-12 12:44:21 följande:
    D e inte sorgetårar utan lyckotårar som jag får. Helt sjukt..
  • Anettan73
    labbråttan83 skrev 2008-08-12 13:30:39 följande:
    Jo det förstod jag att det var men inga lyckotårar här...har inte så lätt för att pressa fram tårar. Min man brukar tycka det är pinsamt att han sitter och snyftar till en film (försöker alltid låtsas att han bara är lite snuvig) men att jag sitter där " helt oberörd" enligt honom, ha ha ha Usch, nu lät jag helt känslokall

Då e nog han o jag rätt lika på det sättet
    Jag har jätte lätt för att gråta i filmer med. Jag gråter lätt överhuvudtaget. Gråter även när jag blir arg... Mindre roligt kan jag säga...
  • Anja 19 juli 2008

Filmer ska vi inte tala om. Jag kan inte se på tv alls. Det är hopplöst!

Men av någon anledning så kände jag mig inte alls gråtfärdig på bröllopet.

Annars gråter jag till ALLT, hulkar och snorar till Extreme Home Makeover och det där tatueringsprogrammet och ja, säg vad jag INTE tjuter till *asg*

• Anettan73

JAg började gråta när vi gav löftena... Och det skulle jag inte gjort, slutade med att tärnor mm grät... Allt var cool lugnt tills jag kom dit. Blev så himla irriterad på mig själv.

• Anja 19 juli 2008

Men Anettan det gör väl inget. Är ju jättegulligt bara

Jag önskar nästan jag fällt en liten tår. Kom faktiskt på nu att jag faktiskt blev tårögd när min mamma och hennes man sjöng för oss

• Anja 19 juli 2008

Jaaaa jag blev även tårögd när min pappa höll tal. (för hans röst stockade sig och han såg gråtfärdig ut, jag kunde inte titta på honom, för då var jag seriöst rädd att börja gråta). Yes jag ÄR normal

• Anja 19 juli 2008

Haha det lönar sig att tänka efter

a wife to be

då förstår jag att ni ej kan sova hemma. Vi ville verklgien sova hemma på själva bröllopsnatten så vi såg till att utrymma huset

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5