Hmmm det var inte lätt
Shit så spännande Sofie!! Björns bror är verklgien en toppenkille! Vilken otrolig present!
Kan fortfarande inte låta bli att tycka synd om honom att han inte blev inbjuden t svensexan. Hoppas ni bekräftat honom i detta (för även om det blev bättre så så måste ju någon visa för honom att ni oxå tyckte det var för jä..ligt för han blev ju trots allt UTESLUTEN och det är inte ok, grrrr)
NÅ, till resan...
Låter som att ni ska till något hotell där det finns gym iallfall typ kanske nåt spahotell (såna finns det ju många av). Det där m syntetmaterialet fattar jag ingenting av.
Men det där m ryggsäckar är ju kanske för att där finns någon vandringsled, som tex djungelvandring, ökenvandring, bergsvandring beroende på vart ni åker.
Hur långt, hur dyrt, tror du att resmålet kan vara?
Är ju jättesvårt att gissa!
Jag tror inte ni ska enbart på nån vandringsresa utan jag tror ni ska till ett hotell, ett soligt land uppenbarligen, där ni har möjlighet (kanske t.om är inbokade redan) på någon form utav fysisk aktivitet som jag beskrev ovanför.
Vi ska ju till Korsika tex, där finns ju massor av vandringsprogram genom landet, upp i bergen etc. I västindien finns ju djungelvandringar osv beroende på vilken ö man ska till. I Egypten finns ju tex ökensafari, rida på kameler osv.
Så det är nästan omöjligt att gissa, hihi... Kan vara VAR som helst. Sorry Sofie
Du får bärga dig...
Ska barnen med?
Du MÅSTE in här och hojta och tala om var ni är så fort du får tillgång t internet
ha en underbar resa!