• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Anne. Jo, jag har förstått att vi reste bort rätt veckor. Helt otroligt, jag som aldrig väljer rätt veckor till semestern annars!
    Vilka bilder är det du väljer på, Anne?

• labbråttan83

Hedebris: Wow, vilken otrolig svåger och svägerska du har! Vilken planering och underbar helg! *avis* Tråkigt men soppan...men hoppas du kunde njuta ändå!

Gabbi: Välkommen hem till Sverige igen! Är nyfiken på resan!!

• Embo81

29e e jag i grekland...

AnneiLund skrev 2008-08-18 20:57:41 följande:
    Gabbi:Välkommen hem!!! Kul att ni har haft det bra. Ni valde den perfekta tiden att resa bort på...här har det bara regnat o varit ganska kasst liksom!!!Så välkommen hem tjejen!!!!TRÄFF:Jag ska på bröllop den 13 september så då är jag inte hemma....Anders ska bort på fredagen den 29, så då är jag ensam hemma om folk kan då....
  • Fröken Planera

Jag kan inte heller den 29:e. Hur ser det ut för alla den 20:e då??? Eller är det för sent?

Embo81 skrev 2008-08-19 12:42:41 följande:
    29e e jag i grekland...
  • a wife to be

jippie, var precis inne på SMHI, det står att på lör i Lund ska det bli STRÅLANDE SOLSKEN från kl 12,00

Kan vi verkligen ha sådan tur! Tjohooooooo

• Fröken Planera

GRATULERAR 23/8:e brudar!!!!!=)

Embo, i så fall kan du sälja ditt paraply som oanvänt igen...

a wife to be skrev 2008-08-19 13:32:04 följande:

jippie, var precis inne på SMHI, det står att på lör i Lund ska det bli STRÅLANDE SOLSKEN från kl 12,00 Kan vi verkligen ha sådan tur! Tjohooooooo
  • ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2008-08-18 23:56:31 följande:
    om vi tar träffen här kan vi köra bilderna på 70tum. :) filmerna med :D
    Hihihi Låter ju kanon!! Då blir det STOR granskning av allas bilder!!

öööööh är det september vi snackar om när det gäller träffen?!
    Eller aug??

Var det inte den lörd 6 sep som vi pratade om innan??

Känner mig lite småttförvirrad må jag säga.....
  • Anja 19 juli 2008

Den 6 sep har vi nog inte pratat om för då hade jag VRÅLAT (vi är på Korsika då).

Den 20 skulle nog funka för mig (vet ju inte än, har inte fått mitt schema för hösten men jag ska kolla upp det imorgon).

Anne jo jag hittade två album med typ 2 bilder i den ena och lite fler i den andra men jag vill ju se HOTELLRUM, jag vill se TURKOST VATTEN, jag vill se stadsbilder, jag vill se allt ni gjorde. hihi

Jag vill se ALLA era bilder, *asg* så jag får dreggla lite!!!

• Embo81

Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!

Den är sååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiinnnn! Bling bling!

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-08-20 16:37:34 följande:
    Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!Den är sååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiinnnn! Bling bling!
    O hon rimmar!!!
    Härligt!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5