• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Embo! Grattis, den är verkligen superfin!!! Tur att den hann bli färdig innan lördag...

• Embo81

Japp, men nu är allt strul och den låga väntan förlåten för den är såååå fiiin! M har fått gömma den, på något märkligt vis så bara hamnade den på mitt finger annars!

• Fröken Planera

Jag förstår dig, Embo. Det är ju märkligt att den bara hamnar på fingret i tid och otid... M är för himla söt som tar hand om den så länge..

Såg i tidningan att allt regn och blåst passar på att komma idag och i morgon, så att det bara ska vara sol på lördag. Då blir det jäkligt fina bilder, EmboB-)

• Anja 19 juli 2008

Emma

¨Åhhhhh så kul, nu blir jag givetvis LÄSKIGT nyfiken och vill GENAST se bilder. Har du lagt ut några i galleriet måntro?

• a wife to be

NEJ NEJ NEJ , det ska regna hela dagen här imorgon. Blir ledsen i ögat

• Hedebris

det regnade på vår bröllopsdag och den var helt underbar ändå :D
    a wife to be skrev 2008-08-22 17:11:36 följande:

NEJ NEJ NEJ , det ska regna hela dagen här imorgon. Blir ledsen i ögat
  • Fröken Planera

Man är i en helt annan värld på bröllopsdagen, så jagtror att man bara sett det mysoga i regn, om det hade regnat på min bröllopsdag.
    Helt ärligt så är det en sån toppenstämning, så inget regn i världen kan förstöra en sån dag!

• a wife to be

Tack för peppningen Det får gärna regna när vi kommit till Boklunden men inte innan!

• Embo81

Solsken??? ska ösregna på oss HELA JÄVLA DAGEN.... men men ska ha det bra ändå!!
    a wife to be skrev 2008-08-19 13:32:04 följande:

jippie, var precis inne på SMHI, det står att på lör i Lund ska det bli STRÅLANDE SOLSKEN från kl 12,00 Kan vi verkligen ha sådan tur! Tjohooooooo
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5