• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

Så gjorde vi oxå. Stod i trappan som gick upp till orgeln.

Anettan73 skrev 2008-08-14 12:55:29 följande:
    Vi gömde oss bakom en dörr där man går upp till läktaren, stog i trappan sen kom Tobbes bror o öppnade när alla hade kommit ut från kyrkan.
  • Hedebris

hrm...

22.30 kom ett bud till vår dörr med en väska.
    stod "till björn och sofie. öppnas tidigast fredag kl 15.00 annanrs sprängs den i luften"

hahaha

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hmmm jag blir helförvirrad *asg*

Skulle inte ni stå vid brevlådan, färdigpackade idag kl.14.30?

Trodde ni skulle åka IDAG?

• Hedebris

idag ska vi åka idag ja... men vi får inte öppna väskan förrän en halvtimme efter vi blivit hämtade...

• Flamora

Låter mycket spännande, Hedebris. Vad kul när folk hittar på sånt

• Anja 19 juli 2008

Men shit Hedebris, jag är ju HELTRÖG. Det ÄR ju fredag IDAG *asg*

• SNOTCROW

Idag är det min bröllopsdag! Vädret verkar bra, vi har lite att göra den här förmiddagen, men jag slipper det mesta eftersom jag ägnar ett par timmar på salong :)

Kl 15.00 framför Universitetshuset i Lundagård. Smyg förbi om ni är i trakten!

Men, den sista skälvande frågan.... Har jag glömt något??

• Anja 19 juli 2008

Åh vad härligt...

för nästan en månad sedan stod även jag utanför universitetshuset i Lundagård och drack champagne med våra gäster innan vi gick in i AF-borgen.

Blir fortfarande helt varm när jag tänker på det

Ha en HELT underbar dag. Tyvärr kan jag inte smyga förbi för jag jobbar hela dagen, men jag ska tänka på er. Ser ut som att ni får superfint väder iallafall

• Flamora

Åh, vad härligt väder ni får. Hoppas dagen blir helt perfekt!

SNOTCROW skrev 2008-08-16 09:49:31 följande:
    Idag är det min bröllopsdag! Vädret verkar bra, vi har lite att göra den här förmiddagen, men jag slipper det mesta eftersom jag ägnar ett par timmar på salong :) Kl 15.00 framför Universitetshuset i Lundagård. Smyg förbi om ni är i trakten! Men, den sista skälvande frågan.... Har jag glömt något??
  • Anja 19 juli 2008

Hedebris

jag är läskigt nyfiken på varn i är just nu. Vart hamnade ni och vad var det i väskan

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5