• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Hedebris

hehe, ja. han är super!

idag jobbar björn så jag var ensam hemma med barnen...

gissa vem som kom förbi med hämtmat till oss alla...

• a wife to be

Nu har jag hämtat min klänning, den sitter jätte bra,FÖRUTOM att det hänger över lite därbak vid sidorna, har så mkt hud där efter 2 graviditeter + att jag har gått ner 15 kg. Tråkigt men det gick inte att sy så att det kunde döljas. Funderar på att kanske köpa sådan tejp och tejpa ner skiten Hr någon provat det? eller ska jag bara strunta i det?

• Flamora

WOW Hedebris, vilken helg. Otroligt snäll bror.

Embo: Jag håller med Anja om det bruna, det ser finast ut på bild iaf. Håruppsättningen var otroligt fin. Du kommer att se helt underbar ut

• AnneiLund

EMBO; jag håller med Anja!!!
    Superfint
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-17 17:28:56 följande:

Absolut det brun-lila. Tänkte vid första anblicken det andra, mer ljuslila, men sedan ändrade jag mig nästan direkt. Det mörka kommer framhäva och rama in dina ögon mycket bättre för att inte tala om att den kulören kommer att göra sig bäst på fotografierna. Ska du dessutom ha en mer mörkröd färg på läpparna så röstar jag ännu mer stenhårt på det bruna. Supersnyggt!
  • AnneiLund

Hedebris!!!!!
    Så underbart, vilken omtanke och kärlek, fantastiskt, jag blev riktigt rörd!!!

• AnneiLund

Anja; hittar du inte honeymoon bilderna på min sida, under mina bilder liksom...jag menar i mina album liksom......

• AnneiLund

Gabbi:
    Välkommen hem!!! Kul att ni har haft det bra. Ni valde den perfekta tiden att resa bort på...här har det bara regnat o varit ganska kasst liksom!!!
    Så välkommen hem tjejen!!!!

TRÄFF:
    Jag ska på bröllop den 13 september så då är jag inte hemma....
    Anders ska bort på fredagen den 29, så då är jag ensam hemma om folk kan då....

• AnneiLund

Skulle behöva hjälp med val av foto till tackkort på facebook......

Ha ha ha
    Det är bara jag som skriver

• Hedebris

om vi tar träffen här kan vi köra bilderna på 70tum. :) filmerna med :D

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5