• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Embo

glömde ju säga att såååååå fint ditt hår är! SKITSNYGGT! Är precis såna frisyrer jag tycker om och slöja under uppsättningen är bara så otroligt fint!

Du kommer vara otroligt vacker på er dag.

• Embo81

Tror du att jag ska ha upp allt, fästa alla lockar eller ska det hänga lite över slöjan så som det är på bilden...sååå svårt att bestämma mig.

är kluven vad det gäller sminket, gillar det mörka på korten men i verkligheten såg det nästan ut som om jag fått en rak höger på ögat...hmmm det ljusa men mer kanske?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-17 17:30:47 följande:

Emboglömde ju säga att såååååå fint ditt hår är! SKITSNYGGT! Är precis såna frisyrer jag tycker om och slöja under uppsättningen är bara så otroligt fint! Du kommer vara otroligt vacker på er dag.
  • Anja 19 juli 2008

Embo

jag tyckre att allt ska upp. Tror att frisyren håller bättre då + att jag tycker att det skulle passa dig bättre

Hmmm fast isåfall inte sån knallig lila, om de ska ta MER, då kommer det nog se lite 80-tal ut, eller?

Kanske en ljusare mer guldig brun? Eller nånting? Du ska ha varma färger tycker jag, till ditt ljusa hår och din gyllene hudfärg.

• Embo81

Nej tusan, inte så det blir 80! Var lite rädd för det när vi började lägga på lila, men när det kom guldfärg och utsuddat så blev det helt annat.

När är det ni åker?

• Hedebris

tja, hemma nu *gäsp*

berättar allt imorgon

• Anja 19 juli 2008

Embo

menade inte att det såg 80 ut nu eller att det skulle göra det om ni tar mer lila, men på foto blir det så, tyvärr... INTE snyggt, även om det är fint i verkligheten.

Jag hade kört på den bruna fast bett dem ta "svagare" ljusare av den i stället.

• Anettan73

Mörklila tycker jag du sjka ha.. Super snyggt.
    Uppsättningen var är kanon...

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

för f..n...

Jag vill veta VAR NI VAR???? Jag fattade inte att ni skulle komma hem redan. Då tippar jag att ni var någonstans ganska nära? Eller? Kan ju ej varit en utlandssemester då väl?

Var ni på SPA? Hoppas att ni haft det riktigt riktigt gött iallafall

• Anja 19 juli 2008

Embo har tittat på bilderna igen...

Titta själv på den bild där du har ett öga av varje färg. Du blir blek av det lila, ditt öga framhävs inte. Titta på skillnaden på hur din iris ser ut på det fotot. Så mkt mer djup den får av det mörka, jämfört med det lila. Du har ju blå ögon, då tycker jag att lila gör den "blå" färgen "mindre blå, blekare, dvs sänker skönheten hos ögat", medan lila gör tvärtom ifall man har bruna eller gröna ögon.

Jag tycker verklgien att du ska köra på det bruna, fast tona ner det lite grann Brunt och guld på dig, mmmm...

• Anja 19 juli 2008

Embo

ditt hår är sjukt snyggt! Frisyren spelar nog ingen roll för ditt hår har så fin färg och glans och själva frisyren oavsett om det är lockar som hänger ner, är så stilren och vacker!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5