• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-13 11:51:12 följande:
    ja, det var väldigt jobbigt. men björn blev jätteglad när jag kom med det förslaget.
    Kan jag tänka mig. Dom jag berättade det för blev ju helt tagna...
  • Hedebris

men det känns som om han var med oss hela kvällen ändå :)

julia sa: farfar sitter på molnet och tittar på oss

• Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-13 11:58:06 följande:
    men det känns som om han var med oss hela kvällen ändå :)julia sa: farfar sitter på molnet och tittar på oss
    Ohh sötis...
  • Anettan73

Vår Zeth på 5 år tror oxå att han e gift
    Han blev det när vi gifte oss...

• labbråttan83

Vilken bra ide med buketten! Önskar att jag kommit på den innan Min pappa dog i cancer i nov 2007 så han satt också på molnet och tittade ner på oss :)

Hedebris skrev 2008-08-13 11:33:37 följande:
    det var på björns pappas grav. han gick bort i mars i år. han hade sett fram emot bröllopet så mycket. han läste om bröllopet varje morgon innan han steg upp.
  • Hedebris

okej. julia säger mest. mamma och pappa gifte sig. jag ska också gifta mig när jag blir stor. jag är stor nu, jag är tre år (hon fyllde 3 å¨vår bröllopsdag)

Anettan73 skrev 2008-08-13 12:05:09 följande:
    Vår Zeth på 5 år tror oxå att han e gift Han blev det när vi gifte oss...
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-13 12:42:24 följande:
    okej. julia säger mest. mamma och pappa gifte sig. jag ska också gifta mig när jag blir stor. jag är stor nu, jag är tre år (hon fyllde 3 å¨vår bröllopsdag)
    Ha ha ha ha ha

BArn är söta många gånger!!
  • Flamora

Embo: Vad bra att du hittade strumpor. Första dagen på jobbet idag så jag e lite förvirrad och glömde svara på ditt mess innan...

Kul oxå med armbandet som svärmor kom med!

Jag hade tänkt ha en vit sjal med mig på bröllopsdagen om det skulle bli kallt, men det glömde jag hemma tillsammans med paraplyet. Som tur var var det varken kallt eller regnigt

Labbråttan: Jag fällde inte en tår på vårt bröllop. Är inte heller typen som gråter vid sådana tillfällen el filmer. Däremot sprutar tårarna när jag blir arg eller ledsen.

• ingenjörsbruden

Jajadå...får väl erkänna.......jag är superblödig!! Fast jag kan iallafall kontrollera ulkningar o snorningar ganska ok...so far so good so f-cking what........

Flamora: Mina tårar sprutar osså när jag är förbannad....folk tar en inte alltid på allvar när man gråter störtfloder.....

Kommer def att fälla någon tår vid vigseln!!

• Hedebris

någon som vill hjälpa mig att lista ut vart vi ska på bröllopsresa. vi ska sitta vid postlådan 14.30 imorgon och fick packlista igår:

packlista:
    Vardagskläder att ha på sig vid avfärd
    Bekväma skor
    Badkläder
    Träningskläder
    Gympaskor
    Necessär med lämpligt innehåll + duschgrejer
    Kamera
    Badlakan
    Sandaler
    Solskyddsfaktor
    Oömma kläder, gärna syntet material