• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Hedebris

hejsan :)
    vi hade rummet till 15.00 och fick äta frukost vilken tid vi ville. vi skulle bara ringa 30 min innan, så kom den upp på rummet :)
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 12:08:40 följande:

Shit skit i att stryka!!!typiskt med ett fel men du gör verkligen rätt i att skita i det. När man skrivit ut så många så är det INTE värt det att börja ändra och skriva ut igen.Vi hade inget hotell på bröllopsnatten, var sååå skönt att komma hem (barnen sov borta). Vi hade städat, bäddat rent och skulle ha köpt hem jättegod frukost (men det hann vi inte) fast inte ens det gjorde nåt. Var så skönt att få sova ut.Vi var inte i säng förrän vid sex på morgonen och sen sov vi till halv ett då min syster o pappa med sambo knackade på dörren Såååå ljuvligt. Ska ni boka hotell så gör det till natten EFTER så att ni kan njuta av en HEL hotellnatt och inte är helt slut på morgonen för att ni måste upp tidigt så ni hinner äta hotellfrukost osv. (bara ett tips). Själva bröllopsnatten går ju faktiskt bort, mer än til hälften o man betalar för ett hotellrum man knappt är i. Man ivll ju vara med på hela sin fest och uppleva allt det roliga, inte gå hem tidigt för att man har ett hotellrum
  • Hedebris

vem gjorde inte det

Anettan73 skrev 2008-08-12 13:53:10 följande:
    JAg började gråta när vi gav löftena... Och det skulle jag inte gjort, slutade med att tärnor mm grät... Allt var cool lugnt tills jag kom dit. Blev så himla irriterad på mig själv.
  • labbråttan83

Så jag är inte normal då

Fast jag gråter jag med ibland...fast då är jag riktig arg...och då är det ganska ogulligt att gråta...mycket gulligare att gråta när man avger sina löften

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 13:58:07 följande:

Jaaaa jag blev även tårögd när min pappa höll tal. (för hans röst stockade sig och han såg gråtfärdig ut, jag kunde inte titta på honom, för då var jag seriöst rädd att börja gråta). Yes jag ÄR normal
  • a wife to be

Hur många hade ni haft per gäst om ni hade haft dessa som favors? Vi ska ha cellofan påsar så man kan ju välja storlek på dom lite beroende på hur man klipper

www.romance.se/index.aspx

• Anja 19 juli 2008

Hmmm a wife to be...

vad är det på länken, för jag kommer bara till en sida med en massa olika länkar typ. Inget specifikt på bilden lixom.

Vi hade oxå cellofanknyten som favors, med godishjärtan (hårda i rosa och vitt) ca 2,5 tjocka ohc 2 höga typ. Tre stycken i varje påse. Ska ju bara vara en liten symbolisk grej.

• Hedebris

har lagt in lite foto i galleriet för den som inte pallar sig in på fotografens hemsida

• a wife to be

Nu vet jag inte hur många som har barn här i Lundatråden men tänkte passa på att bjuda in er till en Meandi träff den 31 augusti kl 13.00.
    Är någon intresserad?

• Anja 19 juli 2008

Gaaaahhhh jag älskar meandis kläder men jag är ju bortrest då, snyft

• ingenjörsbruden

a wife to be skrev 2008-08-13 08:02:34 följande:

Nu vet jag inte hur många som har barn här i Lundatråden men tänkte passa på att bjuda in er till en Meandi träff den 31 augusti kl 13.00. Är någon intresserad?
    Vad är meandis?????
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5