• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Embo och a wife to be

ha nu en helt fantastisk dag. Här har det ösregnat sedan jag vaknade så jag tippar att ni än så länge inte har fått det väder ni vill ha, men ärligt talat, precis som fröken Planera säger, det kommer ni SKITA i (så länge ni inte ska vara ute på festen eller så?) för bröllopsdagen är så magisk och allting får ett "ROSAaktigt" skimmer (eller hur Embo, ROOOOOSA)

Ha det bara så underbart nu brudar. Om några timmar är ni fruar och sen är vi väl faktiskt alla gifta, utom du Ingenjörsbruden du får vänta några månader till.

Ser verkligen fram emot att få träffa alla och utbyta bilder och berättelser. (filmer tycker jag mest är jobbigt) pallade inte ens se min egen om jag ska vara ärlig

• Hedebris

NÄR SKULLE VI NU SES (hemma hos mig?)

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-23 09:34:28 följande:

Embo och a wife to beha nu en helt fantastisk dag. Här har det ösregnat sedan jag vaknade så jag tippar att ni än så länge inte har fått det väder ni vill ha, men ärligt talat, precis som fröken Planera säger, det kommer ni SKITA i (så länge ni inte ska vara ute på festen eller så?) för bröllopsdagen är så magisk och allting får ett "ROSAaktigt" skimmer (eller hur Embo, ROOOOOSA) Ha det bara så underbart nu brudar. Om några timmar är ni fruar och sen är vi väl faktiskt alla gifta, utom du Ingenjörsbruden du får vänta några månader till.Ser verkligen fram emot att få träffa alla och utbyta bilder och berättelser. (filmer tycker jag mest är jobbigt) pallade inte ens se min egen om jag ska vara ärlig
  • Anja 19 juli 2008

Hedebris

hallå, jag fattade det som att det blir den 13:e september, men jag hade helt missat att vi skulle vara hos dig? Trodde vi skulle vara hos Anne? Jag har väl varit här för lite på sistone. Själv måste jag erkänna att jag mkt ogärna är i Malmö på kvällarna och måste ta mig hem därifrån då jag tycker det är så läbbigt att jag får ångest av tanken att vara ute i Malmö på kvällen.

• Anja 19 juli 2008

Å andra sidan är jag bara en person och ni klarar er säkert utan mig Speciellt om ni ska köra filmvisning för då lär jag bara somna ändå Älskar foton av brudpar och vigslar men vigselfilmer, tja, nä inte gärna

• Flamora

Usch, vad trist väder det är idag. Men dagens brudar kommer säkert vara helnöjda ändå

Anja: Jag har oxå fattat det som att vi ska vara hos Anne. Eller så var det vi som bestämde att vi skulle vara hos Anne utan att fråga henne om det går bra

• AnneiLund

Sök på Anders Lanners bilder....så borde du hitta dom....fiiiina fiiiina bilder!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-19 16:03:05 följande:

Den 6 sep har vi nog inte pratat om för då hade jag VRÅLAT (vi är på Korsika då). Den 20 skulle nog funka för mig (vet ju inte än, har inte fått mitt schema för hösten men jag ska kolla upp det imorgon). Anne jo jag hittade två album med typ 2 bilder i den ena och lite fler i den andra men jag vill ju se HOTELLRUM, jag vill se TURKOST VATTEN, jag vill se stadsbilder, jag vill se allt ni gjorde. hihi Jag vill se ALLA era bilder, *asg* så jag får dreggla lite!!!
  • AnneiLund

ha ha ha ha
    Ni är så jäkla sköna.
    Ja ni kan vara hos mig den 13:e men själv är jag på bröllop i Åhus då
    Fniss!!!!!

• AnneiLund

Till dagens fina brudar!!!

Ja jag vet....
    det regnar
    Det regnar inte lite
    Det Fuc... ÖS`REGNAR
    MEN, stunden som man är ute är ändå så liten och det ALLA snackar om i åratals efteråt är FESTEN. Ha en underbar dag. Minns min egen som om det var igår. Helt fantastisk, men jag är ändå rätt nöjd med att den är över nu, det var så mkt planerande och så mkt nerver och så gick allt så sjuuuukt bra, bättre än i mina vildaste drömmar. Därför är jag så nöjd att ha gjort det och skulle aldrig våga göra det igen, för det finns ingen chans att det skulle bli lika bra

Hur går det med allas tackkort?
    Jag är slö...'
    Har inte börjat än.....

• AnneiLund

Ja bröllopsfilmer kan jag vara utan......det är ju ändå mest speciellt för själva bruden och inte samma sak för de som tittar....om man inte är mamma till bruden eller ngt i den stilen....däremot vill jag gärna se Flamoras dans...måste jag ju erkänna...

Nu ska jag gå och äta pannkakor som Anders stått poch gräddat.
    Fan vad gött, ÄTA UTAN nojja!!! Underbart!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5