• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Sådär Labbråttan

Nu har jag oxå beställt tackkort därifrån. Tog LÅNG tid. Designade det själv. Mkt enkelt. En sida (faktiskt) ett foto på framsidan och så text och en liten blomma på baksidan.

Blir nog jättebra hoppas jag.

Allt som allt för 50 kort kostade det 375 kr. Perfekt!

• labbråttan83

Mycket bra Anja, här går det undan :-O

Om det gäller att köra till Malmö, kan jag göra det även om jag inte har tänkt att vara gravid

• Fröken Planera

Hej på er! Mycket med alla Tack-kort nu. Just när man trodde att all planering och alla utlägg var klara.
    Igår skickade vi in till Sydsvenskan, så vi ska vara i tidningen nästa lördag.När ska ni andra vara med?
    Jag såg Anettan i lördags, men annars har jag inte sett nån av er andra.

• Fröken Planera

Hedebris. Jag håller faktiskt med Anja om att en träff i Lund hade varit bättre. (Vi kommunicerar ju trots allt genom en Lundatråd )
    De flesta av oss har ju närmast in till Lund. Så jag står fast vid att jag vill ha våra träffar här i stan!
    Hoppas du inte tar illa upp, Hedebris.

• Hedebris

okej gabbi. det är lugnt. tänkte bara det hade varit roligt att se bilderna och filmerna på storbild

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

Hur mkt kostade det att vara med i tidningen (sydsvenskan). Vi hade tänkt skita i det för vi har lixom inte råd m fler utgifter.

• Fröken Planera

Anja. Vi tog den storleken som heter Maxi (den näst största), jag tror att vi betalar ca 1300 med stjärnrabatt.

• Fröken Planera

Anja. Vi tog den storleken som heter Maxi (den näst största), jag tror att vi betalar ca 1300 med stjärnrabatt.

• Anja 19 juli 2008

Det är banne mig avskyvärt!! Blir ingen annons för oss. Så mkt kan jag säga. Blääää... Hur kan en annons få kosta så mkt. Min pappa satte in en annons åt oss i sin tidning (småland ) och där kostade en annons med en "normal"stor bild, lagom stor, bara typ 200 spänn. DET är lagom!

Grrrr...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5