• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • AnneiLund

Hej alla tjejer!
    Hoppas det är bra med er alla.
    Själv ska jag på bröllop på Öland i morgon, det är det andra bröllopet kjag är på sedan mitt eget och det ska bli två till i år, kul!
    Tänker på Hedebris och önskar henne lycka till.
    Stor kram t er alla
    Anne

• SG brud08

Ok, trodde att man fick välja mellan många kort, men då väljer hon alltså ut några stycken.
    Vi ska få våra efter helgen. Ska bli så roligt!
    Det kändes ju bra när vi tog korten även om man inte är van vid att stå framför kameran så.
    Har du pratat med henne? Kunde du få alla på cd?
    Hon fotograferade även under vår vigsel och de bilderna ska vi få på cd. Så då borde man ju kunna få de andra också.

Anettan73 skrev 2008-08-05 12:05:18 följande:
    SG brud08 skrev 2008-08-04 23:54:43 följande:
    Dom som ligger på vår sida... Hon tog bra många fler än vad vi fick Men jag ska höra med henne om man kan få ALLA som hög upplösta...Ja hon e verkligen super!!! jag o tärnorna kom 35 min sent men hon stressade inte ör det Bara skrattade åt oss... Jag fick ju ringa henne och medd att vi va sena..
  • Anettan73

SG brud08 skrev 2008-08-08 23:26:40 följande:

Ok, trodde att man fick välja mellan många kort, men då väljer hon alltså ut några stycken.Vi ska få våra efter helgen. Ska bli så roligt!Det kändes ju bra när vi tog korten även om man inte är van vid att stå framför kameran så. Har du pratat med henne? Kunde du få alla på cd?Hon fotograferade även under vår vigsel och de bilderna ska vi få på cd. Så då borde man ju kunna få de andra också.
    Praatade med henne snabbt igår men hon skulle iväg på en bröllopsfotografering.

Embo. Jobbar inte du på förlossningen i Lund???
    Idag eller imorrn kommer min kompis så även tärna till oss. Har varit ute och vankat med henne under förvärkarna...
  • Embo81

Jodå, jobbar på förlossningen.

Hur gör vi med bubblorna? Ska jag komma och hämta dem någon dag eller har du vägarna förbi kävlinge?

Anettan73 skrev 2008-08-09 15:17:40 följande:
    SG brud08 skrev 2008-08-08 23:26:40 följande:
    Praatade med henne snabbt igår men hon skulle iväg på en bröllopsfotografering.Embo. Jobbar inte du på förlossningen i Lund???Idag eller imorrn kommer min kompis så även tärna till oss. Har varit ute och vankat med henne under förvärkarna...
  • Anja 19 juli 2008

anjasbrollops.blogg.se/2008/august/ytterligare-smakprov-fran-fotografen.html

Lite fler foton från vigseln... Embo du är med på ett av fotona där vi går ut. Ett svartvitt...

Nu väntar vi bara på fotona utifrån, hyllnings/mingelfotona. Senast imorgonkväll sa han att de skulle vara klara. Sen ska ni få länken till vår sida som han gjort, så ni kan se ALLA fotona, fniss... (ja jag ÄR medveten om att detta såklart är intressantast för MIG, och att inte hela världen kretsar kring mitt/vårt bröllop) hihi men man vill ju såååå gärna dela med sig

Kolla in den grymma bilden (den sista) på mig, UNDERIFRÅN. Tur jag ej hade några kråkor i näsan

• Anja 19 juli 2008

Embo, fatta att han missade PUSSEN i kyrkan. Liiiite irri måste jag erkänna att det är

• Embo81

Han är verkligen duktig fotografen -fina fina bilder! Sen är det så klart fina personer han tagit korten på me! Ja, hahaha, ni missade pussen! Men jag tänkte inte på det förrän ni pussades innan ni gick ut...

Idag har M blivit kidnappad -hoppas att han har det bra, misstänker att han kommer komma hem full som ett ägg och sen kommer krama toaletten...tur att jag börjar jobba kl0700 imorgon -så slipper jag se eländet..hahha Får lägga honom i framstupat sidoläge innan jag går.

• Hedebris

tja! hinner inte skriva...

men jag blev gift tillslut... det var ju nära att det inte blev så..

berättar mer imorgon när jag har mer tid

• Anja 19 juli 2008

Embo

näää vi missade ju inte pussen, vi vände oss om, pussades och sen gick vi ut. Men FOTOGRAFEN missade att fota vår puss. Lite surt men min pappa tog ett superfoto på det och hans foton i kyrkan blev ju oxå suveränt bra så det är lugnt.

Ärligt talat, just allt som skedde i själva kyrkan hade vi noll koll på. Vi övade ju aldrig där. Prästen bara berättade för oss när han var hemma hos oss om hur allt skulle gå tillväga, så det kändes rätt jobbigt när vi stod där framme.

Rekommendation t alla som ej gift sig ännu är att öva I KYRKAN. Vi blev helförvirrade på när ringarna skulle träs på, när vi skulle gå ner på knä, när vi skulle pussas etc etc...

Men vi blev ju gifta ändå *asg*

• Anja 19 juli 2008

Anne

sååååå kul att ha dig tillbaka

Såg din kommentar i bloggen, tack snälla du, du är så gullig Har du sett att vi pratat om en träff i slutet av augusti (visst var det slutet av augusti vi sa till slut har redan glömt).

Berätta nu allt om resan, jag vill se bilder, MASSOR av bilder. Var har ni varit, vad har ni upplevt, hur känns allt. Hur är det att vara fru Säfström Lanner

kramis

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5