• Nibla

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

NIdes,
    Jag är uttråkad jag med! Fast jag sitter hemma i soffan med en bra bok och en kopp te. Att man aldrig kan vara nöjd!

• Nibla

Jadå, bara lite otålig. Och osmidig....

• Nibla

På söndag....Men jag hoppas att du har rätt!

• Nibla

Jo, N åkte till jobbet idag. I Gbg. haha!

Kolla med Frujj, hon är seglartjej!

• Nibla

Tez,
    Tror scrapmässan är 6-8 sep.

Fick mailet om Arkivet nu på lördag. Tveksamt om jag orkar......FÖRHOPPNINGSVIS kan jag inte.

• Nibla

Vi kanske hinner baka både lussekatter och pepparkakor att ha med oss!
    Och sjukhuskläderna kanske kan funka som Lucianattlinne?

• Nibla

God morgon!

Tez,
    Jag är beräknad till 31:e. Men som Frujj skriver så kan det ju vara +- 2 veckor så jag har gett upp hoppet att ha en bebis till på söndag.....

Är också lite trött på folk som sms:ar stup i kvarten, "har det hänt nåt", i alla fall nära vänner som man ändå pratar med var och varannan dag. Ibland har jag lust att skriva tillbaka att "jovisst, vi är föräldrar nu, har bara glömt att meddela". Men jag fattar ju givetvis att folk bara hör av sig för att de bryr sig och är förväntansfulla.

Inatt har min man sovit på soffan. Jag har tydligen snarkat nåt förskräckligt. Hahha!

• Nibla

Linum,
    Du som också har katter. Ska dina också alltid envisas med att fläka ut sig mitt över tidningen när man sitter och läser??

• Nibla

Tez,
    Nej, nej, nej. Det var inte riktat mot dig, tycker inte alls du tjatat. Så ta inte åt dig!
    Däremot vad jag tycker är irriterande är när folk som min bästa kompis, sms:ar minst två gånger per dag för att kolla om nåt hänt.
    Sen att din fråga om när vi var beräknade bara var för att ha koll på när, det är absolut ingen fara.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2