• Nibla

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Linum,
    Om jag sitter och äter i soffan, kan vara glass, fil eller vad som helst. Då kan mina katter komma och sätta sig mitt emot på bordet och börja fäkta med ena tassen. Hallå???

Sen på natten ska alltid Doris ligga PÅ en. Nu ligger jag ju bara på sida, då ska hon envisas med att ligga på min höft. Why liksom??

• Nibla

Hahaha, Linum! Ska komma ihåg de ordstäven.

Leffe har en förmåga av att komma gående på ryggstödet till soffan, stanna bakom och sen bitas lite i håret. Undrar varför.....
    Kanske ska sluta undra varför de gör saker och ting....katter är ju katter!

Nej, nu ska jag bege mig till HM och köpe en amningstopp!

• Nibla

"köpe" - LÅter ju som Emil i Lönneberga! KöpA heter det ju......

• Nibla

Hej på er,

Sitter och äter frukost från 80-talet. Rostad barkis med marmelad. INte så nyttigt, men ack så gott!

Kl 7 hängde jag på låset på ICA. Ringde min pappa vägen dit för att småprata lite. När han hörde att jag var på väg till affären sa han: "Va fan, har du blivit pensionär". Haha!
    Rätt skönt att gå och lalla i affären helt ensam faktiskt.

• Nibla

Ab,
    Hahaha, brandmän.....kanske ska hänga på låset imorgon också? *dreglar*

Ha en bra dag på konferensen!

• Nibla

Fru Tez,
    IDAG är det fredag!!!! Fast för mig har det varit fredag i två veckor... *fniss*

• Nibla

Linum,
    Jag läste för en stund sedan. Klockrent!!!

• Nibla

Nån mer än jag som är evinnerligt trött på låten "I'm Yours" med Jason Mraz.

"I won't hesaaaaaatate". Någon som kan säga till karln att det faktiskt uttalas hesiiiiitate!!!

• Nibla

Linum,
    Hahahhahahaha!

Ett annat hatobjekt är låten: "I kissed a girl". Rix FM är bra i rätt dos, men har man på den kanalen hela dagen, så blir man hjärntvättad av samma låtar....
    Var det du Linum, som hittade bra radiokanaler via iTunes, eller har jag drömt det?

• Nibla

Linum,
    Bra idé med SATC. Har följt det varje kväll på trean denna veckan, så jag hoppar rätt in där gårdagens avsnitt slutade. Berger har gjort slut med Carrie genom en Post-It. Alltså, mitten på säsong 6.

Ska måla naglarna samtidigt, tyckte det var en bra kombination!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2