Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Upp och ned, hit och dit

hej
    behöver lite hjälp

skall boka konferens utanför New York. Någon som varit på Long Island o kan rekommendera ett hotell?

• Ab fab

va synd. Jag sitter här o surfar fram o tillbaka. Jag vill ju gärna vara så nära New York sommöjligt men det vill inte min chef

• Ab fab

Vi var på Casa nostra för ett par veckor sedan. Urtrevligt o gott. O baristan kommer från favoriten Bar Centro

• Ab fab

jag läser ju alla Sydafrikaberättelser med längtan i ögonen Men Argentina var ett fantastiskt ställe. jag tjatar mer än gärna om restips om någon behöver

• Ab fab

jag vill åka överallt med Några resor är på gång- Barcelonahelg med vännina i oktober. New York med jobbet i novemeber. Fick underbara tips om NY här på tråden. O snart skall jag få använda dem... yippi

Argentina står på listan över länder jag vill bo i.

• Ab fab

Barcelona skall bli så roligt. Jag har varit där förut men senast var nog 10 år sen. Men framför allt är det ressällskapet som skall bli roligt. En favoritvännina men som jag inte har rest med sedan 1986 (då tågluffade vi... längesedan....)Och jag fick ju jättebra BCA-tips här i tråden. Läser o njuter.

Men först blir det Warzawa, en kortare tjänsteresa. Men har hittat ett riktigt bra hotell där vilket gör resan betydligt trevligare. Underbart art deco-hotell som gör själen glad

• Ab fab

men allra först blir det en tur till Stockholm i helgen. Mamma o jag skall på utflykt. My fair lady på Oscars, hotell på Strandvägen, middag på Zink och söndagsutflykt till Millesgården

• Ab fab

Ja vi var en väninnehelg för två år sen. Inte så mycket shopping men lite drinkar o kultur åtminstone

• Ab fab

krakow däremot... Underbar stad. vacker, spännande och intressant. Vi var där på sommaren och det var perfekt. Att viockså fick möjligheten att besöka Auswitch tillsammans med tonårsdottern var stort. Anne franks dagbok fick många fler dimensioner efteråt

Svar på tråden Upp och ned, hit och dit