Upp och ned, hit och dit
nej, det var språkresor på den tiden, sommarjobb under studietiden. 15-åriga tjejer som som skulle lära franska enligt föräldrarna men som själva mest ville sola, parta o bli kära i Jean Luc
nej, det var språkresor på den tiden, sommarjobb under studietiden. 15-åriga tjejer som som skulle lära franska enligt föräldrarna men som själva mest ville sola, parta o bli kära i Jean Luc
jag har bott i Tunisien. Gillade det mycket. Min dröm är att rida dromedar från Libyska gränsen till den Algeriska. Borde ta en vecka
Nilen lockar med, Atlasbergen i Marocco vill jag också se
Jag har hamnat i en vänkrets där det plötsligt är fint o bra att vara spontan... jobbigt för en listfaschist som jag
då behöver jag inte skämmas för att vi (jag...) har almanackssynkningsmöten hemma
Tillbringat en del tid i Torekov på somrarna o då blev det utflykt till Flickorna.
Det som är bäst med Husarens kanelbullar är storleken, de är inte så himla goda.
om ni är på väg till Göteborg vill jag gärna ge följande sommartips
fika
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&a=426802
skaldjur och havsutsikt
www.tullhuset.se/
Gotland... blev alldeles kär när jag var där. Men oj... det är nog 6 år sen senast. Visby var så vackert, rosorna blommade verkligen överallt.
För er som var intresserade av Argentina- jag har lagt in några bilder från vår resa på adlercreutzilerum.blogspot.com/2008/07/blog-post.html
Det är skönt att drömma. Just nu drömmer jag om hängmattan på landet eller tåg till Ulan Bator
välkommen i klubben... om två år skall vi flytta. Då skall huset säljas o det blir lägenhet i stan istället. men jag scannar Hemnet varje vecka för att hitta den perfekta lägenheten. Det vore ju ett elände om jag hittade den nu...