Alla hjärtans dag brudar! 2009
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
OK!
Nu är det faktiskt _mindre_ än 6 mån. kvar....
Hur långt har vi kommit?
Kyrka - OK (Ett annat par hade redan hunnit boka samma dag...så vi fick ta tiden före.. )
Präst - OK (Precis den vi ville ha! )
Ringar - OK (Hur snygga som helst!!!)
Klänning - OK (Nu gäller det bara att hålla formen över alla julbord om några månader)
Festlokal - på gång...prel.bokat och ska träffas för en detaljerad offert.
Jisses...det börjar dra i hop sig!
En till här. Vi gifter oss den 14/2 2009 i Östersund och hoppas på mycket snö, det blir vår 4 års dag. Vi har bokat rådhus, festlokal, har klänning, skor, tärnor och bestman och fotograf.
Åh, vad härligt med en tråd för Alla-hjärtans-dag brudar. Grattis alla lyckliga! Vi gifter oss i Älgarås kyrka 14.2.2009 och ska just skicka ut save-the-date korten till alla. Kyrkan är bokad och halva bröllopet är klart i huvudet men inte allt som är klart officiellt än... men det kommer. Någon mer än jag som är rädd för att skicka inbjudningarna i början av december för att de kan komma bort i julposten? När ska ni skicka era inbjudningar?
Vi skickar ut början november
Har beslutsångest på lokal
Jag har bokat dj idag. Betalt in förskottet och skickat kontraktet. Ett steg närmre...
Tänkte börja kolla buketter, vilka blommor som håller sig någerlunda i februari månad. Någon som vet vad de vill ha i sina buketter?
Vi skickar våra inbjudningar i november tänkte jag.
Den 14/2 är ju faktiskt helgen innan sportlovet så det är nog en hel del som åker iväg, gäller nog att vara ute i god tid:)
en enkel rund bukett med röda rosor med pärlor.
Jag kommer ha en tät bukett av vita liljor med svart band runt skaftet och tunna svarta metalltrådar som löper i kors över och en enkel swarowskisten i mitten
FinalFantasy & Jenny Niklas > Okej, början av november verkar vara ett bra tips att skicka ut inbjudningarna på. Först kände jag att det kanske var för tidigt men nu känns det lite bättre när man hör andra som ska göra så ;)
Ang. blommor så funderar jag på rosa rosor då vårt färgtema går i vitt och rosa. Annars har jag varken funderat så mycket eller tittat på några buketter, men det är väl så dax. Över jul sen blir det väl fullt upp med annat kan jag tro. Hjälp, det är inte mycket tid kvar nu, inte ens ett halvår...
Vi ska oxå gifta oss den 14/2 nästa år.
Har inte mkt bokat och klart ännu, men har varit och tittat på lokal idag. Ska beställa klänningen vilken dag som.
Hade också tänkt Röda rosor i brudbuketten...men när min florist berättade rospriset är upp till 150% dyrare bara för att det är alla hjärtans dag så började jag fundera om. (Nej, hon kunde inte "smyga undan" några till billigare pris eftersom ökningen ligger i princip hela februari fram till den 14 och hon vill ju att jag ska ha så färska blommor som möjligt. ) Så röda rosor blir det inte.
Tur nog så är hon fantastiskt skicklig och kan trolla fram de mest underbara buketter av "ingenting" så är nog egentligen inte ororlig.