• TrulyInLove

Alla hjärtans dag brudar! 2009

Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad

• Svar på tråden Alla hjärtans dag brudar! 2009
  • celtic
    Zsarah skrev 2008-08-22 20:32:33 följande:
    Direkt jag hörde håll mitt hjärta tänkte jag på låten, den är ju såå fin:)
    Kanske ordet hjärta eller kärlek på olika språk?
  • jennie niklas

Är det många som har valt att göra inbjudningskorten själva? Jag skulle oxå vilja, men jag är ingen pysseltjej!! Jag ska bara göra placeringskorten och vika servetterna. Hittade vekna hjärtan och hjärtan som man hänger på glasen. Det är nog typ vad jag klarar av!!
    När ska ni skicka era?

• Valentine84

jennie niklas skrev 2008-08-23 15:29:24 följande:

Är det många som har valt att göra inbjudningskorten själva? Jag skulle oxå vilja, men jag är ingen pysseltjej!! Jag ska bara göra placeringskorten och vika servetterna. Hittade vekna hjärtan och hjärtan som man hänger på glasen. Det är nog typ vad jag klarar av!!När ska ni skicka era?
    Hej!
    Var hittade du vikna hjärtan o så??
  • Vargtassa

Tjohoooo, nya panduro katalogen har kommit! Ska skicka efter ett "bröllopsinbjudningskortset" som går i vitt och silver. Sen tänkte jag köpa designpapper som är rött med ljusare snöflingor på så man får in lite rött i inbjudningarna oxå. Kommer nog bli fint, hoppas jag.. Ska åka till Ikea efter jobbet med min syster (som ska vara tärna men som inte vet om det ännu, kommer nog få läcka nyheten på Ikea misstänker jag) och kolla efter lakan att ha som dukar och lite dekorationer och så.. Kul kul!!
    :)

• jennie niklas

www.brudobrollp.se Där finns beskrivningar också på de olika varianter som finns där.

Valentine84 skrev 2008-08-23 22:44:55 följande:
    jennie niklas skrev 2008-08-23 15:29:24 följande:
    Hej!Var hittade du vikna hjärtan o så??
  • smilez
    majsan72 skrev 2008-08-22 23:44:40 följande:
    Ännu en som gifter sig 090214. Kul att vi är några stycken.Vi gifter oss i Falun på Alla hjärtans dag och har inte kommit så värst långt i planeringen. Har bokat kyrka och lokal men det är i stort det enda. Vi skulle eg slå till sept 09 men "vår" dag känns mer rätt. I morgon ska jag ut och prova brudkläningar och det ska bli så kul!!!Bra tips detta med rospriset....Undra vilka blommor som är vackra och prisvärda i feb?Hur ser era inbjudningar ut? Är ni färdiga med dessa???
    Vi har valt att beställa tryckta inbjudningskort etc (save-the-date, tackkort...). Dels för att de var snygga, dels för att de inte var så dyra och så får man ett helt sammanhållet tema på dom. Jämförde priser med om man skulle köpa själv och den tiden man får lägga ner (som vi inte har) och då var valet lätt. Vi har beställt på www.kortdesign.se som var billiga, det fanns många andra fina men dyra ställen att kika på....
  • Mixit

Hoppsan hejsan vad man kan få gjort på en förmiddag!!!

Nu har vi:

Bokat kyrkan
    Bokat festlokal
    Gjort bordsplacering

Så nu rullar det verkligen här!

• Vargtassa

Se där, se där.... Bra jobbat!! :)

Mixit skrev 2008-08-25 11:15:51 följande:
    Hoppsan hejsan vad man kan få gjort på en förmiddag!!!Nu har vi:Bokat kyrkanBokat festlokalGjort bordsplaceringSå nu rullar det verkligen här!
  • Mixit

Jaa om man bara ger sig den på det så

Nähä mot arbetet!

• FinalFantasy

Jag var på ikea idag och köpte lite småsaker, tänkte göra en provdukning hemma med det och ser det bra ut köper jag mer Köpte för ett bord bara Sen när jag orkat pyssla ihop det får ni titta, ska fixa bild då

Svar på tråden Alla hjärtans dag brudar! 2009