Alla hjärtans dag brudar! 2009
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Är det många som har valt att göra inbjudningskorten själva? Jag skulle oxå vilja, men jag är ingen pysseltjej!! Jag ska bara göra placeringskorten och vika servetterna. Hittade vekna hjärtan och hjärtan som man hänger på glasen. Det är nog typ vad jag klarar av!!
När ska ni skicka era?
jennie niklas skrev 2008-08-23 15:29:24 följande:
Tjohoooo, nya panduro katalogen har kommit! Ska skicka efter ett "bröllopsinbjudningskortset" som går i vitt och silver. Sen tänkte jag köpa designpapper som är rött med ljusare snöflingor på så man får in lite rött i inbjudningarna oxå. Kommer nog bli fint, hoppas jag.. Ska åka till Ikea efter jobbet med min syster (som ska vara tärna men som inte vet om det ännu, kommer nog få läcka nyheten på Ikea misstänker jag) och kolla efter lakan att ha som dukar och lite dekorationer och så.. Kul kul!!
:)
På www.brudobrollp.se Där finns beskrivningar också på de olika varianter som finns där.
Hoppsan hejsan vad man kan få gjort på en förmiddag!!!
Nu har vi:
Bokat kyrkan
Bokat festlokal
Gjort bordsplacering
Så nu rullar det verkligen här!
Se där, se där.... Bra jobbat!! :)
Jaa om man bara ger sig den på det så
Nähä mot arbetet!
Jag var på ikea idag och köpte lite småsaker, tänkte göra en provdukning hemma med det och ser det bra ut köper jag mer Köpte för ett bord bara Sen när jag orkat pyssla ihop det får ni titta, ska fixa bild då