Alla hjärtans dag brudar! 2009
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Nu har jag ett bekymmer, vad ska man ha för skor när man gifter sig på vintern? Där jag köpte min brudklänning rekommenderade hon ett par vita kängor eller liknande... men var hittar man ett par passande?
Angående skor. Jag har nog tänkt att ha vita stövlar med högre klack än inneskora och på så sätt undvika att klänningen blir blöt/skitig. Vår vigsel ska äga rum utomhus vid en damm. /Bea
Hittade ett par underbara skor i dag.... silverfärgade...men visst borde det funka till en vit klänning????
(måste ju ha en ursäkt för att köpa dem... )
Hallå alla blivande brudar! Hur långt har ni kommit med era inbjudningskort? Sitter här på BT o kikar runt på alla som har sina färdiga.. ångest, ångest å ångest.. Har ni nå tips & ideér att dela med er??
BlygBrud: Självklart kan man ha silverfärgade skor till en vit klänning! & sen kan man förhoppningsvis använda dom till fest vid framtida tillfällen åxå. Alltså dubbelt bra att köpa dom ;) Var hittade du dom? Jag måste hitta ett par skor snart känner jag...... HJÄLP!
090214: Inbjudningskorten ja, vi har bestämt vad vi ska ha för några. Vi kör samma serie på alla våra trycksaker och beställer färdigtryckta! Dock har vi inte bestämt riktigt hur vi ska formulera texten i dem, men gå gärna in o kika på designen, de heter Amore och finns på www.kortdesign.se. Inte särskilt dyra heller, om man jämför med att köpa saker och göra egna!
Har inte kollat igenom hela tråden...
Men vart ska ni vara som gifter er borgeligt?
Tycker det är svårt att hitta en bra plats inomhus som inte kostar alltför mkt.
Många slott tar ju en hel del tusenlappar för att man ska få vara där.
Vi vill ha det enkelt och billigt, ska bara vara jag och min m2b.
Vi har tänkt oss runt Gbg tror jag... men är öppen för andra städer om vi hittar ngn bra plats.
ogiftnickenyfiken: Hör med vigselförättaren, han/hon brukar ha jättemånga bra tips på ställen man kan vara på. De ordnade det jättebra med utomhusplats för min kusin när hon gifte sig, samtidigt som de hade inomhusplats i reserv utifall det hade spöregnat.
Hej! Ska oxå gifta mig 14/2! Kul att hitta den här tråden. Hoppas d e ok att jag hoppar in... *kram*